וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משה פונטי: "קורא לדחות את אולימפיאדת טוקיו 2020"

22.3.2020 / 12:38

גם בישראל מתחילים להישמע קולות לדחיית המשחקים. יו"ר איגוד הג'ודו: "מה שמנחה אותי הוא טובת הספורטאים שלנו, ביטחונם ובריאותם. צריך לדחות את האולימפיאדה, אין אלטרנטיבה אחרת"

בסרטון: ספורטאים ישראלים מדגימים כיצד לעשות כושר בבידוד/מערכת וואלה! NEWS

יו"ר איגוד הג'ודו, משה פונטי, קורא לדחיית האולימפיאדה שאמורה להיערך הקיץ בטוקיו. לדעתו של פונטי, מה שצריך לעמוד בראש סדר העדיפויות הוא בריאות הספורטאים ויש לקבל החלטות קשות אך הכרחיות.

"בשנים האחרונות איגוד הג'ודו מוביל את הספורט הישראלי להישגים בזירה הבינלאומית, מדליות אולימפיות, אליפויות עולם ואירופה ואינספור מדליות בתחרויות בינלאומיות. בשנה האחרונה האיגוד, הפעילים, המנהלים, המאמנים והספורטאים נושאים את עיניהם ליעד אחד: אולימפיאדת טוקיו 2020.
לאיגוד הג'ודו יש ספורטאים המועמדים למדליה אולימפית, שמקדישים את חייהם ומתאמנים שנים ארוכות למשחקים האולימפיים. יחד עם זאת, מה שמנחה אותי ומה שצריך להנחות את כל מי שמנהל את הספורט האולימפי בישראל, הוא טובת הספורטאים שלנו, ביטחונם ובריאותם. זה הזמן להפגנת אחריות ומנהיגות, זהו תפקידנו".

משה פונטי יושב ראש איגוד הג'ודו. ברני ארדוב
"אחריות חברתית". פונטי/ברני ארדוב

פונטי הוסיף: "הייתי ספורטאי אולימפי ומאמן אולימפי, וגם כיו"ר אני בהחלט מבין את המשמעות הגדולה של ההחלטה אם לקיים או לדחות את האולימפיאדה, אך מחובתי ומתוך אחריות חברתית אני חושב שאין אלטרנטיבה אחרת, אנחנו צריכים לקרוא לדחיית המשחקים האולימפיים. מעולם לא ברחתי מהחלטות קשות ונקיטת צעדים, ומחובתנו לנקוט עמדה, גם אם היא אינה קלה. אני קורא ליושבי הראש של הענפים האולימפיים בישראל להצטרף אלי ולפנות לוועד האולימפי הבינלאומי בבקשה לדחות את אולימפיאדת טוקיו, כפי שעשו בארה"ב ובנורבגיה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully