וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באנגליה מזהירים: ניסיון לסיים במהירות את העונה יגרום לפציעות

"מאוד קשה לשחק בשבת, ברביעי ואז בשבת", אמר אחד הרופאים במדינה. ויש גם מי שרוצה לשוב כדי "לשלוח מסר שחוזרים לשגרה"

טובי הכדורגלנים מעבירים את הזמן בפגרה בעזרת אתגר נייר הטואלט

בחלק מהליגות הבכירות באירופה מקווים לשוב למגרשים כמה שיותר מהר. בפרמיירליג, למשל, העונה יכולה להתחדש באופן תיאורטי כבר ב-1 במאי, אולם רופאים במדינה מזהירים: אם ייעשה ניסיון לסיים את העונה עד ה-30 ביוני, הוא עלול להוביל לפציעות.

אפילו קבוצות שלא נותרו בליגת האלופות או בליגה האירופית עלולות למצוא עצמן משחקות כל שלושה או ארבעה ימים בניסיון לסיים את העונה במהרה, וכפי שאמר אחד הרופאים ל"דיילי מייל", "תהיה עליה בפציעות, בלי ספק. זה קשה מאוד לשחק בשבת, ברביעי ובשבת, אבל זה אפשרי. בשביל זה יש סגלים ארוכים".

ובכל זאת, הוסיף אותו רופא, "השחקנים החזקים אולי יצליחו להתמודד, אבל לחלק מהאחרים ייקח זמן להתאושש ממשחקים. אלה שקצת פצועים או עם היסטוריה של פציעות יהיו בסיכון".

פיליפ בילינג שחקן בורנמות' פצוע. רויטרס
סיכון. שחקן בורנמות' פיליפ בילינג/רויטרס

בעוד הצוותים הרפואיים מקווים שהקבוצות ינקטו במשנה זהירות, המציאות עלולה להיות קצת אחרת. מנהל סאות'המפטון מרטין סמנס אמר ל-BBC כי הפרמיירליג עשויה לשוב למגרשים עוד לפני שכל ההגבלות יוסרו מעל הציבור האנגלי. "אם אנשים בבית עוד חודש והפרמיירליג תשוב לטלוויזיה ותשוחק מדי יום, זה רק טוב. אנחנו יכולים לאפשר לציבור בידור ולהראות שאנחנו נלחמים. זה סימן שהמדינה חוזרת לשגרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully