וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדליסט הזהב על הקורונה: "הווירוס הכי קשה בו אי פעם נדבקתי"

שחיין העבר הדרום אפריקאי קמרון ואן דר בורג, שזכה בזהב בלונדון 2012, סיפר: "כל פעילות פיזית מותירה אותי תשוש למשך שעות"

צילום: דוברות עיריית חיפה, מאיה הורודניצ'אנו, כבאות והצלה מחוז חוף, בית החולים אסותא, בית החולים הדסה עין כרם, עריכה: עמית שמחה

בשבועות האחרונים אנחנו שומעים על עוד ועוד ספורטאים שנדבקים בקורונה, אבל על פי רוב - משום שמדובר בדרך כלל באנשים צעירים יחסית ובריאים יחסית - ההנחה היא שכולם ייצאו ממנו ללא שום פגע, ותוך זמן קצר.

לא כזה הוא המקרה של קמרון ואן דר בורג, מדליסט הזהב מלונדון 2012, שסיפר היום (שני) עם החיים עם המחלה. "זה בלי ספק הווירוס הכי קשה בו אי פעם נדבקתי", אמר שחיין העבר בן ה-31, שנדבק בנגיף לפני כשבועיים, "על אף שאני אדם בריא עם ריאות חזקות (לא מעשן, עושה ספורט), חי סגנון חיים בריא וצעיר (לפחות מבחינת הסיכון הדמוגרפי)".

ואן דר בורג לא מדבר רק על הסימפטום הקשה ביותר איתו נאלץ להתמודד - החום הגבוה - אלא גם על תשישות גדולה ושיעולים בלתי פוסקים. "כל פעילות פיזית מותירה אותי תשוש למשך שעות", סיפר האלוף האולימפי במשחה 100 מטר חזה באולימפיאדת 2012".

השחיין הדרום אפריקאי קמרון ואן דר בורג. AP
ככה נראים חייו של אלוף אולימפי לשעבר בן 31 עם המחלה. ואן דר בורג/AP

הדברים של ואן דר בורג מגיעים על רקע הדיונים ברחבי העולם האם בכלל ניתן לקיים את טוקיו 2020. מבחינתו, אין שאלה בכלל. "ההשפעה על הגוף היא עצומה ואני יכול רק לרחם על הספורטאים שיידבקו ושגרת האימונים שלהם תושפע. הספורטאים ימשיכו להתאמן כל עוד לא מודיעים על האולימפיאדה ועל כן חושפים עצמם לסיכונים בלתי הגיוניים. ואלה שיידבקו ינסו למהר לחזור להתאמן, מה שכנראה יאריך את הנזק או את זמן ההחלמה. בבקשה, שמרו על עצמכם! בריאות לפני הכל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully