וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אידריסו שוב מסתבך, חברו לשעבר: "הוא משוגע לגמרי, אני מפחד"

הקמרוני, ששיחק במכבי חיפה ב-2014 הסתכסך עם חברו יוקסל, שנתן לו לישון בדירתו בפרנקפורט ואמר: "הוא אכל את כל מה שהיה לי במקרר, נתתי לו גרביים והוא זרק אותם והרס את מכונת הכביסה. הוא איים עליי". אידריסו: "הוא פסיכופט"

AP

אקס מכבי חיפה מוחמדו אידריסו ממשיך להסתבך. חברו לשעבר של החלוץ, שמכנה את עצמו יוקסל ד. מפרנקפורט מאשים את אידריסו, שמשחק כעת בקבוצת רוט וייס פרנקפורט, בשלל האשמות קשות.

יוקסל קיבל טלפון מאידריסו מעט לאחר חג המולד של 2019 בזמן שהקמרוני שהה במעצר במשך 11 יום בשל העובדה שנגמר לו אישור השהייה באוסטריה. הקמרוני התחנן לעזרתו של חברו, שהסכים לתת לו לגור בדירה ששייכת לו בפרנקפורט והציב לו שני תנאים: בלי מסיבות ובלי ביקורים של נשים.

יוקסל אמר לאידריסו: "הגעת לתחתית, אני צריך לשקול איך לבנות אותך לאט לאט מחדש". יוקסל בן ה-50 גם הסתבך עם רשויות החוק לא פעם בעבר ואף ישב בכלא למעלה משנה ב-2013 בשל אלימות. הוא פגש את אידריסו פעם במסיבה.

מוחמדו אידריסו, מכבי חיפה. קובי אליהו
שוב מסתבך. אידריסו/קובי אליהו

יוקסל התלונן על אידריסו ואמר עליו: "הוא לא יודע איך להתנהג בחברה. הוא רואה את עצמו כאור של העולם ואחד שאי אפשר לעשות לו כלום. הוא לא קנה כלום ואכל את כל מה שהיה במקרר שלי, רוקן אותו לגמרי. הוא שבר את מכונת הכביסה שלי, לא תיקן או החליף אותה כמובן. כשהוא הגיע אליי, הוא היה במצב רע מאוד. לא היו לו אפילו גרביים, נתתי לו גרביים והוא זרק אותם לפח אחרי שימוש אחד. התפקידים כאילו התהפכו: הוא היה המארח ואני סוג של משרת".

למרות כל זאת יוקסל עדיין מעוניין לעזור לחברו, אבל רק בתנאי שיסכים ללכת לטיפול נפשי. הבעיה הגדולה התעוררה כשאחותו של יוקסל נאלצה לחזור מסין לגרמניה בשל משבר הקורונה. הוא דרש מאידריסו למצוא דירה משל עצמו וקבע את תחילת מרץ כתאריך היציאה שלו מהדירה שלו.

עד כה אידריסו סירב לאסוף את חפציו, לשלם על שני ז'קטים ומחשב נישא שלקח מיוקסל, הוא לא החזיר לו את מפתח הדירה. יוקסל אמר: "הוא השתגע לגמרי, הוא איים עליי ואמר 'אני יודע איפה אתה גר, אני הולך להכות אותך'. אני מפחד שהוא יגיע בלילה להכות אותי או לשדוד אותי". אידריסו עצמו מכחיש את ההאשמות ואומר: "הבנאדם הזה הוא פסיכופט. אני אסיר תודה לכך שהוא נתן לי לגור איתו. הוא צריך לחכות שייגמר כל העניין עם הקורונה ואז אאסוף את הדברים שלי ואחזיר לו את המפתח".

מוחמדו אידריסו שחקן מכבי חיפה חוגג. יוסי ציפקיס
אחת הנפילות הגדולות של מכבי חיפה. אידריסו/יוסי ציפקיס

אידריסו בן ה-40 שיחק בעבר בקבוצות גדולות כמו האנובר, פרייבורג, איינטרכט פרנקפורט וקייזרסלאוטרן וחווה הצלחה גדולה מאוד בבונדסליגה. בנוסף, הוא רשם 39 הופעות בנבחרת קמרון וכבש שישה שערים.

אידריסו הגיע למכבי חיפה כהבטחה גדולה עם רזומה מרשים מאוד יחסית לזר שמגיע לליגת העל ב-2014. הוא זכה בחוזה שמן של 375 אלף יורו לעונה תחת אלכסנדר סטנוייביץ'. הקמרוני לא הצליח לכבוש בחמש הופעות שלו במדי הירוקים ושוחרר בנובמבר עקב בעיות משמעת כשבין היתר הוא הורחק במשחק מול בית"ר ירושלים בטדי אחרי שבעט בדושאן מאטוביץ'.

בראיון בגרמניה בינואר ביכה אידריסו את המצב הקשה אליו הגיע, סיפר שהוא מחוסר דירה וישן על ספות בבתים של חברים והוסיף: "בזמן האחרון אני אוכל רק לחם, אכלתי בשבועות האחרונים יותר לחם מאשר אכלתי במהלך 20 שנה בגרמניה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully