וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוחמדו אידריסו שוחרר ממתקן כליאה באוסטריה: "לאף אדם לא מגיע יחס כזה"

החלוץ בן ה-39 ששיחק ב-2014 במכבי חיפה שהה 11 ימים במעצר אחרי שאשרת העבודה שלו פגה: "לעולם לא אשוב לאוסטריה". וגם: התכניות לעתיד

עריכת וידאו: ניר חן

בווידאו: כריסטיאנו רונאלדו בטקס של גלוב סוקר

ברחבי אירופה הוא לא הפסיק לכבוש. כמעט בכל קבוצה שאליה הגיע, הוא הפך מיד לאהוב הקהל. אבל במכבי חיפה? חמישה משחקים, אפס שערים וכרטיס אדום אחד, כבר במחזור השני, שהוביל להרחקה משני משחקים נוספים. זה פחות או יותר החותם שהותיר מוחמדו אידריסו, עת שיחק במכבי חיפה אי שם בשנת 2014.

נראה שהתקופה אצל הירוקים הייתה האות לתחילת הירידה בקריירה הארוכה של החלוץ בן ה-39. מאז הוא עבר בשקנדיה במקדוניה (גם כן חמש הופעות בלבד) ובליגות הנמוכות בגרמניה ובאוסטריה, כשהיעד האחרון שלו היה DSV לאובן, מהליגה האוסטרית הרביעית. אלא שלפני מספר שבועות, נראה שהקריירה של הקמרוני הגיעה לסיומה, בדרך עצובה למדי, אחרי שנעצר על ידי השלטונות באוסטריה שטענו שאשרת העבודה שלו הגיעה לסיומה. בעקבות זאת הוא נעצר, ונכלא במתקן כליאה למשך 11 ימים. מיד עם שחרורו, הוא עזב את המדינה לטובת גרמניה.

"רק הדרכון שלי פג, למרות שהיה ברשותי דרכון חדש ואת כל המסמכים הדרושים, אף אחד לא רצה לראות אותם בכלל", אמר אידריסו עם שחרורו ממתקן הכליאה. "לאף אדם לא מגיע יחס כזה, בטח לא במדינה כמו אוסטריה. לא הפרתי שום חוק ולא פגעתי באף אחד. מה שקרה מעציב אותי מאוד וכואב לי. התרתי את החוזה שלי בקבוצה מיד עם השחרור ועזבתי את המדינה. לעולם לא אחזור לאוסטריה שוב".

ומה עכשיו? החלוץ בן ה-39 עבר להתגורר עם חבר קרוב בפרנקפורט, שם הוא מתכנן למצוא עבודה ואולי אפילו לחזור למגרשים. "הייתי שמח להצטרף למחלקות הצעירות בפרנקפורט. בנוסף, אני חושב שאני יכול עוד לשחק כדורגל, בטח בליגה הרביעית או החמישית בגרמניה".

מוחמדו אידריסו שחקן מכבי חיפה. קובי אליהו
לא ישוב לאוסטריה. אידריסו/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully