וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוכנו של ארלינג הולאנד: "לא מבין את כל הרעש סביב מנצ'סטר יונייטד"

מינו ראיולה התייחס לדיבורים סביב השדים האדומים: "זה מוזר, היו עוד 12 מועדונים גדולים שרצו אותו והוא בחר בדורטמונד"

מתוך אתר בורוסיה דורטמונד

יממה אחרי החתימה הרשמית בבורוסיה דורטמונד, דיבר היום (שני) סוכנו של ארלינד הולאנד מינו ראיולה עם "סקיי". ראיולה התייחס לעובדה שהנורבגי היה במשא ומתן גם עם מנצ'סטר יונייטד ואמר: "כולם מדברים על מנצ'סטר יונייטד, אבל היו 12 מועדונים שרצו אותו".

ראיולה, שנחשב לאחד הסוכנים החזקים וגם האגרסיבים ביותר בעולם, המשיך ואמר: "היו לנו שיחות רציניות עם כולם. בסופו של דבר זה הספורטאי עצמו, זה השחקן ומה שנותן לו את ההרגשה הכי טובה. היו לנו שיחות רציניות מאוד עם כולם. אני לא מבין למה באנגליה יש כל כך הרבה באזז סביב זה שהוא בחר לחתום בבורוסיה דורטמונד. הוא שחקן צעיר ויש לו את כל הזמן שבעולם להגיע לפרמיירליג ואנחנו מקווים שבבוא הזמן הוא יגיע לשם. הוא לא הרגיש שזה הזמן הנכון לעבור לפרמיירליג. בורוסיה דורטמונד זה מועדון פנטסטי ואני חושב שזה המעבר הכי נכון מבחינת ההתפתחות שלו בשלב זה. קשה מאוד לילד צעיר להתבלט בפרמיירליג, הוא לא השחקן הצעיר היחיד שהעדיף לא ללכת לפרמיירליג".

ראיולה סירב לדבר על התנאים שהוא עצמו הציב לצורך המכירה ואמר: "מעולם לא נכנסתי לתוך הפרטים של משאים ומתים ולא אעשה את זה גם הפעם. אני לא מרגיש שאני צריך להגן על עצמי לגבי סוג של פוליטיקה כזו. הבנאדם היחיד שצריך לדעת הכול הוא השחקן ואת ההסברים היחידים אני צריך לספק לשחקן. אני לא מבין מה כל הדיבורים האלה סביב מנצ'סטר יונייטד, זה מוזר מאוד בעיניי. היה קשר נורבגי טוב מאוד עם אולה גונאר סולשיאר כי הוא והולאנד מכירים טוב מאוד אחד את השני. הבחירה שלו בדורטמונד היא לא בחירה נגד מישהו אחר. זו פשוט הייתה ההחלטה הכי טובה כרגע. זו לא הבעת חוסר כבוד כלפי מישהו אחר. הוא אמר לא ל-12 מועדונים גדולים גם מהפרמיירליג וגם מליגות אחרות.

"אם הוא יצליח בדורטמונד, אז בהחלט יכול להיות שיגיע הרגע שהוא יגיע לפרמיירליג ולמה לא למנצ'סטר יונייטד? אם הוא טוב מספיק ואם קבוצות פרמיירליג ירצו אותו, הוא יבריק בפרמיירליג. בינתיים, תנו לו להבריק בדורטמונד".

בינתיים בורוסיה דורטמונד הודיעה שהולאנד ילבש את החולצה מספר 17 אצלה ואף העלתה תמונת אילוסטרציה שלו עם החולצה.

מינו ראיולה סוכן כדורגל. AP
שומר את הדלת פתוחה לפרמיירליג. ראיולה/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully