וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תגלית העונה בברזיל: "סחרתי בסמים, איימו לרצוח אותי שש פעמים"

תג המחיר של מישאל בן ה-23 עומד על 11 מיליון יורו. לפני כמה שנים חייו נראו אחרת: "הסנפתי ועישנתי, הצמידו לראשי אקדח"

יוטיוב

"בגיל 17 עישנתי שתי קופאסות סיגריות ביום. אם הייתי משתכר, הייתי מעשן שלוש קופסאות. היינו משחקים בשכונה ותמיד מישהו הביא איתו בקבוק ברנדי".

מחוץ לברזיל הוא עדיין לא ממש מוכר, אבל במולדתו, מישאל הוא סנסציה של ממש. שחקן הכנף סחף את גויאס הצנועה למקום ה-10 בעונת 2019 בברזילראו ונבחר ל"תגלית העונה". עכשיו פלמנגו, קורינתיאנס ופלמייראס מוכנות לשלם את סעיף השחרור שלו: 50 מיליון ריאל שהם כ-11.2 מיליון יורו. אז למה לא קבוצה מאירופה? אולי בגלל העבר שלו.

שחקן גויאס, מישאל. GettyImages
עוד סיפור סינדרלה מתוצרת ברזיל. מישאל/GettyImages

למרות שהוא בן 23 בלבד, מישאל כבר הספיק לצבור כמה חוויות. את העונה החולפת הוא סיים עם 9 שערים ו-5 בישולים בליגה הבכירה בברזיל, אבל לא היה חסר הרבה כדי שהוא ישכב כעת מתחת לאדמה. בריאיון שפורסם לאחרונה הוא סיפר על על חלק מסדר היום שלו עד לפני 3-4 שנים: "עישנתי מריחואנה, הסנפתי קוקאין, שאפתי כלורופורם, לקחתי LSD והייתי מעורב בסחר בסמים. איימו לרצוח אותי שש פעמים. פעם אחת מישהו בא לבית שלי ויצאתי לכיוונו. הוא הצמיד אקדח לראש שלי, אבל לא היה לו אומץ לירות".

ב-2015, כשהיה בן 19, מישאל נמוך הקומה קיבל את הזדמנות חייו. אחרי ששיחק בקבוצות חובבניות, הוא הרשים מספיק את הצוות המקצועי של מונטה כריסטו מהליגה השלישית, כדי שיוצע לו חוזה ראשון בחייו. "אף פעם לא התאמנתי לפני כן. פשוט ידעתי לשחק כדורגל והייתי צריך שמישהו ייתן לי הזדמנות", הוא סיפר.

משם הכיוון היה מעלה. אחרי שהרשים בטורנירים מקומיים, הוא קיבל הצעה לחתום בגויאס ששיחקה אז בליגת המשנה. בשנתיים הבאות הפך לשחקן מפתח בקבוצה, עלתה איתה לסרייה A ובעונה החולפת הוא כבר התפוצץ. "בשבילי כדורגל זו לא עבודה, זה כיף. אני עדיין צריך ללמוד הרבה ככדורגלן מקצוען", הודה בריאיון, "מה שהכי חשוב לי זה לגרום גאווה לאבי. כשהוא אומר לי 'אני גאה בך', זה יקר מפז".

  • עוד באותו נושא:
  • ברזיל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully