וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 31.12: ברצלונה הגישה הצעה רשמית על דני אולמו, תג המחיר הנמוך של קבאני

בצרפת טוענים שפ.ס.ז' מוכנה למכור את החלוץ לאתלטיקו תמורת 10 מיליון יורו בלבד, ברצלונה מנסה להחזיר את הקשר מדינמו זאגרב, ואייחו עשוי לחזור לריאל מדריד

עריכת וידאו: ניר חן

שמועות

* על פי "אל מונדו דפורטיבו", ברצלונה הגישה לדינמו זאגרב הצעה רשמית על הקשר הספרדי דני אולמו, שגדל במועדון. לעת עתה אלופת קרואטיה מסרבת לכל הצעה על אולמו, אולם על פי ההערכות בקטאלוניה היא תהיה מוכנה למכור אותו לברצלונה בקיץ. אולמו הקטלאני, 21, הצטרף ללה מאסיה בגיל 9, ועזב את ברצלונה ב-2014 לקבוצה הקרואטית. סוכנו מאשר: "יש הצעה רשמית מברצלונה, ונראה מה קורה. דני ידבר על זה עם דינמו. יש לו חוזה במועדון עד 2021, והם יחליטו אם הוא יכול לעזוב, מתי, ובאיזה סכום". עלותו המוערכת: 35 מיליון יורו.

* על פי "לה פריזיאן", פריס סן ז'רמן מוכנה למכור את אדינסון קבאני לאתלטיקו מדריד תמורת 10 מיליון יורו בלבד. הסיבה למחיר המציאה: בקיץ יהפוך החלוץ האורוגוואי לשחקן חופשי, ופ.ס.ז' עדיין רוצה להרוויח סכום מסוים עליו.

* ליון המאכזבת, שמדורגת במקום ה-12 בלבד בליגה הצרפתית, נואשת לחיזוק מיידי. תחילה היא התעניינה אצל אתלטיקו מדריד בנוגע לתומא למאר, אולם בגלל הדרישות הגבוהות ממקדת את תשומת הלב כעת בחלוץ אחר: מריאנו דיאס מריאל מדריד, שלא נמצא בתוכניות של זינדין זידאן.

* עוד עדכוני ריאל מדריד: על פי "מארקה", אין כוונה לצרף שחקנים בחלון הקרוב אלא רק להשאיל או לשחרר שחקנים מהסגל הנוכחי. חסוס ואייחו המושאל לוולבס האנגלית עשוי לעבור לאיינטרכט פרנקפורט או וולפסבורג, או בתרחיש מסוים אפילו לחזור לריאל מדריד. גם בראהים דיאס צפוי לעזוב. מרקו אסנסיו, לעומת זאת, אמור להישאר ובריאל מאמינים שיעשה קפיצת מדרגה עד סוף העונה.

* בספרד מדווחים שייתכן כי נמצא פתרון למצבו של חאמס רודריגס. אברטון וקרלו אנצ'לוטי מעוניינים לצרף את הקולומביאני, ששיחק תחת המאמן האיטלקי בעבר גם בריאל מדריד וגם בבאיירן מינכן. על פי הדיווח, אברטון עשויה לרכוש את חאמס ב-43 מיליון ליש"ט ולהקדים את ארסנל, אינטר, רומא ומארסיי, שגם מעוניינות בשחקן.

* במספר כלי תקשורת בספרד ובאוסטריה מדווחים שחלוץ סביליה, מונס דאבור, שהגיע הקיץ לספרד מרד בול זלצבורג, עשוי לשוב לאוסטריה אחרי שהחלוץ המצטיין של הקבוצה, ארלינג הולאנד, חתם בבורוסיה דורטמונד.

* האם בלם מנצ'סטר יונייטד, מרקוס רוחו, חתם בפריס סן ז'רמן? הלילה הופצה תמונה ברשתות החברתיות ובה נראה הבלם הארגנטינאי כשהוא לבוש במדי אלופת צרפת. בתקשורת במדינתו משערים שהוא חתם בקבוצה וכי התמונה דלפה לרשת.

* סביליה ממשיכה לחזר במרץ אחר שחקן הכנף של מילאן, סוסו. האנדלוסים ניסו לצרף אותו בקיץ ולא הצליחו, אבל בשבוע האחרון הגבירו את המאמצים מחדש. גם יוליאן דראקסלר ניצב על הכוונת של סביליה, שנחושה להתחזק בשחקן כנף.

* רומא ומילאן מגלות עניין רב במגן השמאלי של ריינג'רס ונבחרת קרואטיה, בורנה בארישיץ'. הסקוטים רכשו אותו לפני שנה וחצי תמורת 2.5 מיליון יורו בלבד והם עשויים להפוך את העסקה למאוד משתלמת, אם ימכרו אותו תמורת סכום שנע סביב 12 מיליון יורו.

דני אולמו שחקן דינמו זאגרב. GettyImages
יחזור הביתה? אולמו/GettyImages

רוחו עם המדים של פריס סן ז'רמן

חאמס רודריגס, קרלו אנצ'לוטי, ריאל מדריד 2015. GettyImages
ישתפו פעולה בקבוצה שלישית? חאמס ואנצ'לוטי/GettyImages

* באיירן מינכן עוקבת אחר מגנה הימני של ר.ב. לייפציג ונבחרת גרמניה לוקאס קלוסטרמן בן ה-23. עם זאת, קשה להאמין שהיא תוכל לרכוש אותו בינואר, אלא רק בקיץ. למגן יש חוזה בקבוצתו הנוכחית עד קיץ 2021. לכן, באיירן עשויה לצרף מגן בהשאלה לחצי עונה, כשז'ואאו קאנסלו המועמד הבכיר, עד שתוכל לרכוש את קלוסטרמן בקיץ תמורת סכום שנע בין 35-30 מיליון יורו.

* אם כבר בבאיירן עסקינן, הרי שאחד השחקנים שהיו אמורים לעזוב כבר בקיץ הוא ג'רום בואטנג. הבלם הגרמני עשוי לעבור לקבוצה אחרת בינואר, כשארסנל, יובנטוס ופריס סן ז'רמן מעוניינות בו. מאמן הבווארים האנזי פליק אמר: "אני מסתדר איתו היטב ואנחנו מדברים בצורה פתוחה. ג'רום צריך לקבל את ההחלטה לגבי העתיד שלו כי זו הקריירה שלו".

* יוליאן וייגל עשוי לעזוב את בורוסיה דורטמונד. בנפיקה רוצה מאוד את הקשר בן ה-24 ועשוי להציע 20 מיליון יורו תמורתו. עם זאת, בפורטוגל מדווחים שהגרמנים יבקשו 35 מיליון.

* ספורטינג ליסבון שמצויה בקשיים כלכליים, הציבה תג מחיר לשלושה מהשחקנים המובילים שלה, זאת מתוך תקווה לייצב את המועדון: סבטסיאן קואטס (7.5 מיליון יורו), מרקוס אקוניה (12.5 מיליון יורו), וונדל (20 מיליון יורו).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully