וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההתאחדות באקוודור נגד ג'ורדי קרויף: "הופתענו לגלות שהוא המריא לספרד"

דיווחים סותרים בתקשורת המקומית. אחרי שהנשיא טען שמאמן הנבחרת לא יפוטר בעקבות החלטתו לעזוב את המדינה, סגנו טוען: "הוא לא קיבל אישור לטוס"

AP

בווידאו: אוהדי פריס סן ז'רמן לפני המשחק מול בורוסיה דורטמונד

אז האם העתיד של ג'ורדי קרויף בנבחרת אקוודור בטוח? תלוי מאוד את מי שואלים. אחרי הדיווחים בימים האחרונים במדינה, שלפיהם מאמן הנבחרת לא יפוטר לאחר שעזב את אקוודור והמריא לספרד בניגוד להוראות, היום (שישי) יש כאלו שטוענים אחרת.

"נשיא התאחדות הכדורגל של אקוודור לא אישר לו לעזוב את המדינה", אמר סגנו חיימה אסטרדה. "הבהרנו לו שלא יעזוב, מכיוון שרצינו לקיים פגישה ולשוחח על התכניות המקצועיות שלו. בנוסף, ידענו שאם הוא יעזוב, מי יודע מתי הוא יוכל לשוב לאקוודור. בכל אופן, ההחלטה שקיבלנו הייתה שלא יטוס. מאוד הופתענו לגלות שהוא בכל זאת המריא לספרד. נכון, מדובר במצב רגיש מאוד, אבל ציפינו לראות ממנו יותר מחויבות".

ג'ורדי קרויף מוצג כמאמן נבחרת אקוודור. רויטרס
יישאר המאמן? קרויף/רויטרס

עוד לפני הדיווחים שלפיהם נשיא ההתאחדות פרנסיסקו אגאס לא אישר לקרויף לטוס בחזרה לספרד, הוא אמר לתקשורת בארצו בנושא: "ראיתי דורות של מאמנים בנבחרת אקוודור, ומעולם לא היה לנו דמות מקצועית כמו ג'ורדי קרויף. אני חושב שקצת שכחנו שקרויף איש מקצוע מבריק, רחוק שנות אור מאנשי המקצוע המיושנים שהיו כאן לפניו. הוא המאמן הכי מתקדם שראיתי אצלנו. הוא צופה מדי שבוע ביותר מ-40 משחקים כדי לנתח את השחקנים שלנו, ומשקיע המון לקראת האתגרים שמצפים לנו. נכון, הוא טעה כשנסע בלי אישור, אבל אפשר להבין אותו. אמא שלו היא אלמנה מבוגרת, וילדיו היו רחוקים ממנו. לגיטימי שרצה להיות קרוב אליהם". מאוחר יותר הוא כנראה שינה את דעתו, וכעת בהתאחדות כועסים מאוד על ההחלטה של מנהלה המקצועי של מכבי תל אביב בעבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully