וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשיא סרביה: "אם לוקה יוביץ' יעזוב את הדירה שלו פעם נוספת, הוא ייעצר"

חלוץ ריאל מדריד הפר את תנאי הבידוד במדינתו, נעצר והתנצל, אך אלכסנדר וויצ'יץ' כועס: "חייהם של אזרחי המדינה חשובים הרבה יותר מהמיליונים שלו"

AP

בווידאו: אוהדי פריס סן ז'רמן לפני המשחק מול בורוסיה דורטמונד

לוקה יוביץ', חלוץ ריאל מדריד שנעצר על ידי משטרת סרביה אחרי שהפר את תנאי הבידוד במדינתו, סופג אש מלא פחות מאשר הנשיא אלכסנדר וויצ'יץ'. "אם הוא יעזוב את הדירה שלו פעם נוספת, הוא ייעצר", אמר וויצ'יץ' לתקשורת הסרבית. "אני משוכנע שהוא התחרט על מה שעשה, אבל בכל מקרה חשוב לי להבהיר לו שחייהם של אזרחי מדינתנו חשובים הרבה יותר מהמיליונים שלו".

עוד לפני דבריו של וויצ'יץ', ניסה יוביץ' להתנצל על התקרית שהפכה אותו לאויב הציבור במדינתו: "אני מצטער מאוד שאנשים מסוימים לא עשו את עבודתם והעבירו לי את ההנחיות הנכונות בנוגע לבידוד. בכל מקרה, מדובר במצב קשה במיוחד, ואני צריך להביע תמיכה בעם שלי ולעזור כמה שיותר. אני מצטער על כך שהפכתי לכותרת הראשית ברוב העיתונים, ולא הרופאים, האחיות וכל האנשים הטובים שעוזרים להילחם בהתפשטות הנגיף".

"בספרד אישרו לצאת מהבית, לבתי מרקחת, מרכולים ועוד, כדי לרכוש תרופות ומזון", הוסיף החלוץ. "בסרביה לעומת זאת, המצב לא כך. בכל אופן, אני שוב רוצה להתנצל אם פגעתי במישהו ואני מקווה שנעבור את הצרה הזאת כמה שיותר מהר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully