וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ועדת החוקה של איגוד השייט: אין מקום להעמיד את ספיצ'קוב לדין

סוף לסאגה? השופט צבי זיבלט קבע כי הוא לא רואה כל סיבה להעמיד את הגולשת קטי ספיצ'קוב לדין על כך שלכאורה הפריעה לנוי דריהן בשיוט באליפות העולם

בסרטון: ספורטאים ישראלים מדגימים כיצד לעשות כושר בבידוד/מערכת וואלה! NEWS

בווידאו: הספורטאים הישראלים מדגימים כיצד לשמור על כושר בבידוד

לאחר סאגה בת כמה שבועות, החליט הערב (חמישי) שופט השייט הבינלאומי צבי זיבלט שלא לפתוח בהליך משמעתי כנגד קטי ספיצ'קוב. בהודעה שנשלחה מאיגוד השייט נכתב: "אין עילה לפתוח בהליך משמעתי נגד הגולשת קטי ספיצ'קוב על שכביכול הפריעה לדריהן בזינוק לשיוט המדליות של אליפות העולם 2020 באוסטרליה. לפיכך, תלונתה של נוי דריהן נדחית".

כזכור, באליפות העולם שנערכה ב-29 בפברואר באוסטרליה צריכה הייתה דריהן לסיים במקום הראשון על מנת לעקוף את ספיצ'קוב ולהיות הנציגה של איגוד השייט הישראלי באולימפיאדה. עם זאת, בשיוט האחרון באליפות נראה היה כי שתי הגולשות נתקעות תחילה לרגעים ספורים על קו הזינוק, כשנוי דריהן טענה כי ספיצ'קוב ביצעה פעולה לא אתית וחסמה אותה כדי לפגוע בסיכוייה לזכות.

מסמך איגוד השייט הקובע כי אין צורך בחקירה כנגד קטי ספיצ'קוב. צילום מסך, צילום מסך
מסמך ההחלטה של ועדת החוקה באיגוד השייט/צילום מסך, צילום מסך

לאחר שלא מעט דמויות מוכרות בעולם השייט הביעו את דעתם בנושא, כולל האלוף האולימפי לשעבר גל פרידמן ומאמן נבחרת הגברים גור שטיינברג - שהביעו תמיכה בדריהן - שמה ועדת החוקה של איגוד השייט סוף לסיפור המתמשך הזה, כשכלל לא ברור אם המשחקים האולימפיים בטוקיו יתקיימו נוכח משבר הקורונה אשר הולך ומחריף ברחבי העולם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully