וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נוי דריהן: "אני בטוחה שהוועדה תבחר בי לייצג את ישראל"

29.2.2020 / 12:19

הגולשת שלא הצליחה לסיים ראשונה באליפות העולם טוענת כי קטי ספיצ'קוב חסמה אותה בעת הזינוק ודורשת להיות נציגת ישראל לאולימפיאדה. קורזיץ צפויה להמליץ על דריהן

איגוד השייט

בווידאו: קטי ספיצ'קוב עם נחיתתה בארץ אחרי אליפות העולם הקודמת

אף שהדרמה באליפות העולם בגלישת רוח מאחורינו, נראה כי הסערה האמיתית עוד לפנינו. הגולשת נוי דריהן שסיימה בשיוט המדליות תשיעית ולצערה סיימה את האליפות רק שלישית, תערער לאיגוד השייט ותדרוש להיות נציגת ישראל במשחקים האולימפיים. לא מן הנמנע כי דריהן תגייס לעזרתה גם את מאמנת הנבחרת לי קורזיץ שעשתה עבודה מצויינת עם הבנות, למעט קטי ספיצ'קוב שהתאמנה בנפרד עם בן זוגה המאמן פייר לוקה שכזכור הודח מאימון הנבחרת בשל הרומן האסור שהוא ניהל ועדיין מקיים עם ספיצ'קוב.

דריהן תדרוש כי איגוד השייט יבטל את הנציגות של ספיצ'קוב וישלח אותה אחרי שלטענת דריהן, ספיצ'קוב עשתה הכל כדי לפגוע בסיכויי מדלית הזהב של דריהן. האירוע בו ספיצ'קוב הפריעה לדריהן בקו הזינוק אמנם לא נתפס על ידי שופטי התחרות כפסילה לספיצ'קוב אבל בסביבת דריהן אומרים: "זה אולי היה מהלך כשר, אבל מאוד מסריח". דריהן עצמה אמרה לסובבים אותה בתום התחרות: "במקום שקטי תנסה להשיג מדליה בשיוט המדליות, היא עשתה הכל כדי לפגוע בסיכויים שלי למדלית הזהב. וגם כשיצאנו אחרונות למים, היא לא הצליחה לעקוף אותי וסיימה אחריי. הוכחתי שאני הגולשת היותר טובה ושאני צריכה לייצג את ישראל".

קטי ספיצ'קוב עם נוי דריהן גולשות ישראליות. איגוד השייט, אתר רשמי
הסערה האמיתית עוד לפנינו. נוי דריהן עם קטי ספיצ'קוב בימים טובים יותר/אתר רשמי, איגוד השייט

צפו ברגע הזינוק

"אני גאה שהבאתי מדליית ארד לישראל והוכחתי יכולות מרשימות למרות השנה הקשה שעברה עלינו", הוסיפה דריהן. "צר לי שקטי בחרה באופן לא ספורטיבי לחסום אותי במים, אבל למרות זאת הובלתי והבאתי מדלייה. השליחה של נציגה לטוקיו תלויה בהחלטת מאמן, וקורזיץ צפויה להמליץ עליי לאולמפיאדה. אני בטוחה שהוועדה תבחר בי לייצג את ישראל באולימפיאדה לאור ההישגים המרשימים שלי, ונוכח העובדה שקטי לא עמדה בתקנון כשהפריעה לי במים".

שחר צוברי. איגוד השייט, אתר רשמי
"שחר יתמודד ביפן על מדליה". שחר צוברי/אתר רשמי, איגוד השייט

מי שייצג את ישראל בטוקיו בוודאות הוא שחר צוברי שהבטיח את מקומו באולימפיאדה עוד לפני שיוט המדליות, מאחר שתום ראובני איבד סיכוי לעקוף אותו בדירוג.

מאמן הגברים גור שטיינברג: "יש לנו נציג מצויין לאולימפיאדה. שחר יתמודד ביפן על מדליה. האולימפיאדה הזאת הולכת להיות תיקון לריו. העבודה בנבחרת בשנתיים האחרונות הביאה לשיפור מתמשך בכל תחרויות המטרה. התחלנו באליפות אירופה 2019 מחוץ לתמונה. בהמשך באליפות העולם 2019 תום ראובני הכניס רגל לשיוט המדליות. באליפות העולם הזאת, אפילו יותר מהמטרה, הגיעה הנבחרת לשני נציגים בשיוט המדליות, כאשר צוברי אף נאבק עד השנייה האחרונה על מדליית ארד. אנחנו נמשיך באותה שיטה עם עבודת הנבחרת עד המדליה בטוקיו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully