וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשורה טובה לליברפול? ראשי הפרמיירליג "נחושים להמשיך את העונה"

אחרי שאופ"א דחתה את היורו ופינתה מקום בלו"ז, הנהלת הליגה ערכה שיחת ועידה ובישרה: "מאוחדים בדעתינו להביא את העונה לסיומה"

מתוך יוטיוב

בווידאו: אריק דייר מטוטנהאם מנסה לתקוף אוהד ביציע

ראשי הפרמיירליג והקבוצות בליגה הבכירה באנגליה ערכו שיחת ועידה היום (חמישי) על מנת לדון בהמשך העונה על רקע סערת הקורונה. כרגע הליגה מושעית עד ה-4 באפריל, ועל פי החוקים באנגליה, ישיבה כללית לא יכולה להתקיים לנוכי האיסור להתקהל.

לאחר שיחת הועידה הנהלת הליגה הודיעה היום שהיא שואפת שהליגה, כולל כל המפעלים שלה וכן הליגה לנשים, תימשך אחרי משבר הקורונה ושעונת 2019/20 תגיע לסיומה. בהודעה שהוציאו בפרמיירליג נכתב: "אנחנו תומכים בכך שאופ"א דחתה את יורו 2020 ובכך נתנה זמן לליגות להימשך. על פי חוקי ההתאחדות, הליגה צריכה להסתיים עד ה-1 ביוני. אולם, הנהלת ההתאחות הסכימה להאריך את הדדליין הזה בעקבות משבר הקורונה וההפסקה הכפויה. בנוסף הליגה הבהירה שהיא תומכת בכך שהמשחקים יושבתו לפחות עד ה-30 באפריל.

מאמן ליברפול יורגן קלופ. GettyImages
האומנם זה יחמוק מידיהם? קלופ/GettyImages

השאלה הכי מסקרנת שעומדת על הפרק היא שאלת האליפות של ליברפול, שמובילה את הטבלה ב-25 נקודות הפרש מהמקום השני כשנותרו עוד 9 מחזורים לסיום העונה, אבל ככל הנראה לא תוכל לזכות בתואר אם העונה לא תושלם. בפגישה בין ראשי הקבוצות לא תתקבל החלטה מה יקרה אם יהיה בלתי אפשרי לחזור לשחק. הקבוצות יותר יתמקדו בלוח הזמנים כדי כן להשלים את העונה עד לסיומה. הליגה כבר בשיחות עם הגופים המשדרים על מנת למצוא פתרונות.

עוד בוואלה!

באנגליה נערכים: "אם ליברפול לא תזכה באליפות זו תהיה טרגדיה"

לכתבה המלאה
סרחיו אגוארו שחקן מנצ'סטר סיטי מול הארי מגווייר שחקן מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
יש מספיק זמן? הפרמיירליג במתח/רויטרס

המשמעות היא שהליגה וראשיה עושים הכל על מנת לחדש את הליגה - בניגוד לדעה שקראה לבטל את הליגה ואת העונה הזאת. גם קבוצות ליגת המשנה דוחפות לסיים את העונה. בפרמיירליג נותרו עוד 92 משחקים (תשעה מחזורים מלאים, ועוד תשעה משחקי השלמה). המשמעות היא שגם אם הליגה תחודש באמצע חודש מאי, אפשר יהיה לסיים אותה עד סוף יוני, אם כל קבוצה תשחק פעמיים בשבוע (כולל המפעלים האירופיים). מה שנראה ריאלי מאוד זה שחלק מהמשחקים ישוחקו ללא קהל. השאלה היא למתי יידחסו משחקי הגביע, אבל זו כרגע בעיה פחות דחופה, כשישנה אפשרות שהמפעל יושלם בשבועות הראשונים של העונה הבאה.

הרצון המובהק של הליגה וראשיה להשלים את העונה הוא כמובן בשורה חיובית לליברפול ולאוהדיה, שבימים האחרונים נחרדים מהאפשרות שהאליפות הזאת תחמוק מידיה. אתמול נשיא אופ"א ביטל בצורה חד משמעית את האפשרות שליברפול תוכתר אם העונה לא תסתיים: "קראתי פייק ניוז שאופ"א תציע לליגות לסגור את העונה ולהכריז כאלופות על הקבוצות שבמקום הראשון. אני יכול להגיד בבירור שזה לא נכון. אנחנו רוצים שהליגות יסתיימו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully