וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"החלטה אנוכית, חסרת אחריות ומתנשאת": הטניסאים זועמים על הזזת רולאן גארוס

הגרנד סלאם הצרפתי נדחה ל-20 בספטמבר, שבוע אחרי אליפות ארה"ב הפתוחה. אוסקה צייצה: "סליחה???". פוספיסיל: "לא סופרים אותנו, השחקנים צריכים להתאחד"

בסרטון: ספורטאים ישראלים מדגימים כיצד לעשות כושר בבידוד/מערכת וואלה! NEWS

בווידאו: הספורטאים הישראלים מדגימים כיצד לעשות כושר בבידוד

מארגני רולאן גארוס הפתיעו היום (שלישי) כאשר הכריזו על דחייה של הטורניר הצרפתי היוקרתי ל-20 בספטמבר, בעקבות משבר הקורונה המתפתח. הטורניר אמור היה להיפתח ב-24 במאי ונדחה בארבעה חודשים, כך שפתיחתו תהיה כשבוע בלבד אחרי סיום אליפות ארה"ב הפתוחה שבינתיים לא הועברה למועד אחר.

הטניסאי הקנדי ואשק פוספיסיל זעם על כך שההחלטה לא התקבלה בתיאום עם השחקנים. "זה טירוף, יש לנו אפס אמירה בענף הזה", האשים פוספיסיל. "הגיע הזמן שהשחקנים יתאחדו. זו החלטה אנוכית, חסרת אחריות ומתנשאת".

גם נאומי אוסקה היפנית, שזכתה פעמיים בטורנירי גרנד סלאם והייתה המדורגת ראשונה בעולם, הביעה את פליאתה וצייצה בצרפתית: "סליחה???". אלינה סביטולינה צייצה גם היא נגד ההחלטה, ואילו סטן ואוורינקה תהה האם היה שחקן כלשהו שעודכן בנושא לפני כן.

הטניסאי הצרפתי ז'רמי שארדי דווקא בירך על ההחלטה של הזזת הגרנד סלאם הביתי שלו: "אלה הטורנירים שאנשים מחכים להם". בת ארצו קרולין גרסיה הוסיפה: "היה בלתי אפשרי להכין את הטורניר לאמצע מאי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully