וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוועד האולימפי הבינלאומי ממשיך בשלו: טוקיו 2020 ייערך כמתוכנן

בזמן שאופ"א דחתה את היורו, מארגני האולימפיאדה הודיעו כי "אין צורך בצעדים דרסטיים בשלב זה" והתחייבו שוב לפתיחת המשחקים בטוקיו ב-24 ביולי

בסרטון: ספורטאים ישראלים מדגימים כיצד לעשות כושר בבידוד/מערכת וואלה! NEWS

בווידאו: הספורטאים הישראלים מדגימים כיצד לעשות כושר בבידוד

בזמן שאופ"א התכנסה כדי לדחות את יורו 2020 בשנה ובכך מקווה לאפשר את סיום הליגות השונות, הוועד האולימפי הבינלאומי קיים ישיבת וידאו משלו ושם הוחלט להמשיך בשגרה ולהצהיר בקו אחד: אולימפיאדת טוקיו תצא לדרך כמתוכנן ב-24 ביולי 2020.

ראשי הוועד דנו בשינויים האפשריים בנוגע למוקדמות בענפים השונים ולבעיית הקריטריונים (עד כה הבטיחו את השתתפותם רק 57 אחוזים מ-11 אלף ספורטאים שאמורים ליטול חלק בתחרות, בעוד 43 אחוזים עדיין צריכים לזכות בכרטיס) לאור ביטול התחרויות הרבות עד לפתיחת המשחקים האולימפיים, אבל בכל זאת הוציאו הודעה רשמית שבה נאמר: "הוועד מחויב בצורה מלאה לקיום משחקי טוקיו 2020 ולא רואה כל צורך בנקיטת צעדים דרסטיים בשלב זה, כשלטקס הפתיחה נותרו יותר מארבעה חודשים. הוועד מעודד את כל הספורטאים להמשיך להתכונן במיטבם לטוקיו 2020".

תומאס באך נשיא הועד האולמפי הבין לאומי. GettyImages
בוועד האולימפי הבינלאומי לא ממהרים לבטל. תומאס באך/GettyImages

מוקדם יותר היום, ראש הממשלה היפני שינזו אבה הדגיש כי שבעה מנהיגים בעולם הסכימו לתמוך בקיום מלא של המשחקים האולימפיים במועדם, אבל התחמק משאלות בנוגע לכך שאחד המנהיגים העלה אפשרות של דחיית האירוע.

תומאס באך, נשיא הוועד האולימפי הבינלאומי, אמר: "בריאותם ושלומם של כל המעורבים בטוקיו 2020 הם הדאגה הראשונה שלנו. אנחנו נוקטים בכל האמצעים כדי לשמור על בריאות כולם. אנחנו קהילה אולימפית ואנחנו תומכים אחד בשני בזמנים הטובים ובזמנים הקשים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully