וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטריאתלט שרץ 61 קילומטר בסלון ביתו: "ניצחתי את הקורונה"

חאבייר קאסטרוורדה הספרדי רצה להוכיח שאפשר לשמור על אורח חיים ספורטיבי בזמן הבידוד, אז הוא לקח על עצמו אתגר מטורף: ריצה של עשר שעות בחדר בגודל של ארבעה מטרים. עכשיו הוא שולף הוכחות ומודה: "זה הדבר הכי קשה שעשיתי בחיים"

בסרטון: ספורטאים ישראלים מדגימים כיצד לעשות כושר בבידוד/מערכת וואלה! NEWS

בווידאו: ספורטאים ישראלים מדגימים כיצד אפשר לעשות כושר בבידוד

לכל מי שתהה איך שומרים על אורח חיים ספורטיבי בזמן הבידוד, הנה הוכחה חיה: פוסט אינסטגרם של חאבייר קאסטרוורדה, טריאתלט ספרדי בן 34, הפך ויראלי אחרי שחשף בו שהשלים ריצה של 61 קילומטר בסלון ביתו, שגודלו ארבעה מטרים בלבד.

קאסטרוורדה, שלקח על עצמו אתגרים שונים ומשונים בעבר וזכה לכינוי "איש הברזל של ספרד", קיבל על עצמו את המשימה המאתגרת כדי לעורר מודעות בציבור בספרד, שסובלת בימים אלה מהתפשטות מהירה של הנגיף. המספר בו בחר - 61 - מייצג את קידומת הטלפון של מוקד הרפואי לשעת חירום במחוזות קטאלוניה וגאליסיה.

הטריאתלט הספרדי חאבייר קאסטרוורדה. מתוך אינסטגרם, צילום מסך
קאסטרוורדה מציג הוכחות/צילום מסך, מתוך אינסטגרם

"מבחינה פסיכולוגית, זה כנראה הדבר הקשה ביותר שעשיתי בימי חיי. אבל החדשות הטובות הן - ניצחתי את הקורונה", אמר קאסטרוורדה, שכבר העלה בעבר סרטון שלו רץ 54 ק"מ בביתו בשעה שהוא היה בחופשת מחלה. בפוסט האינסטגרם שהעלה צירף קאסטרוורדה הוכחה לכך שאכן רץ 61 ק"מ, כביכול, כשצירף צילום מאפליקציה של מדידת זמנים.

בסך הכל, הריצה לקחה לו עשר שעות ו-13 דקות, והוא שרף במהלכה כ-3,400 אלף קלוריות. הוא טוען שהאויב הגדול ביותר שלו בדרך להשלמת המשימה היה אלמנט החזרתיות - שכן הוא רץ מפינה לפינה בחדר שוב ושוב.

כך קאסטרוורדה נראה בסוף הריצה

"אם אתם בבידוד ביתי או בסגר, זה לא אומר שאתם צריכים לזנוח את הגוף שלכם. אפשר לעשות הכל בתוך הבית - רק לא לצאת ממנו ולסכן את הסובבים אתכם", ביקש למסור קאסטרווורדה. "אתם לא צריכים לרוץ 60 ק"מ כמוני, אבל בהחלט מסוגלים לרוץ חמישה או עשרה ק"מ בחדר קטן. כל מה שצריך זה ארבעה קירות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully