וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ויין רוני תוקף: "התייחסו אל הכדורגלנים באנגליה כמו לעכברי מעבדה"

כוכב נבחרת אנגליה לשעבר זעם על הסחבת בזמן הקורונה: "אם מישהו ממשפחתי היה נדבק, לא הייתי סולח". ויש גם סיפור משעשע על רונאלדו

צילום: רויטרס

בווידאו: אוהדי אוקלהומה מפונים מהאולם

14 עונות העביר ויין רוני במנצ'סטר יונייטד, במהלכן זכה בין השאר בחמש אליפויות ופעם אחת בליגת האלופות. לאחרונה סיפר החלוץ שכבש 183 שערי ליגה במדי השדים האדומים, כי בקרוב ירצה לפצוח בקריירת אימון ואף נתן כדוגמא חלק ממאמניו בעבר כמו ז'וזה מוריניו, לואי ואן חאל וכמובן - אלכס פרגוסון - כמודלים לחיקוי עבורו.

"ההכנה של ואן חאל, ניהול השחקנים של פרגי, העקשנות של מוריניו - אלה נראים לי אלמנטים שאתה צריך שיהיו לך", אמר רוני בריאיון לסאנדיי טיימס. "סם אלרדייס ידע מה הוא רוצה", התייחס גם למאמנו מאברטון. "אתה רק יכול לאמן בהתאם ליכולת של הקבוצה שלך וזה מה שסם תמיד עשה. ברגע שאכנס לתוך עולם האימון אני בטוח שאמצא את הדרך שלי".

בנוסף, סיפק החלוץ המשמש כיום כקפטן דרבי קאונטי מהצ'מפיונשיפ חשף אנקדוטה משעשעת ומפתיעה על הרגלי האכילה של כריסטיאנו רונאלדו הצעיר, שמסתבר שלא תמיד היה מחמיר עם עצמו כמו היום. "כשהגעתי בהתחלה ליונייטד אני וכריסטיאנו רונאלדו היינו מגיעים לאימונים ביחד", שיתף רוני. "אני זוכר שלילה אחד לפני משחק עצרנו במקדונלדס בגלל שהוא רוצה ביג מק".

"הוא ניסה להעלות משקל כי הוא היה רזה מאוד", הסביר רוני את מניעיו של הפורטוגלי באותן זמן. "אני נהגתי ברכב, ועברתי במסוף של מקדונלדס והזמנתי לו את הביג מק".

כריסטיאנו רונאלדו, ויין רוני, מנצ'סטר יונייטד. Koichi Kamoshida, GettyImages
"אני נהגתי ברכב, והזמנתי לו את הביג מק". רוני עם כריסטיאנו רונאלדו/GettyImages, Koichi Kamoshida

כמו כן, לא חסך רוני בביקורת כלפי התאחדות הכדורגל האנגלית, שהודיעה רק ביום שישי על ביטול מחזור הפרמיירליג של סוף השבוע, בעוד בכל רחבי אירופה פעלו בזהירות ובאחריות רבה יותר כלפי השחקנים והאוהדים. "למה חיכינו עד שישי?" תהה. "למה מיקל ארטטה צריך היה לחלות כדי שאנגליה תעשה את הדבר הנכון? עבור השחקנים והמשפחות זה היה שבוע מדאיג, בו ניתן היה להרגיש חוסר מנהיגות מצד הממשלה וההתאחדות".

רוני הוסיף ואמר: "אחרי ישיבת החירום סוף סוף התקבלה ההחלטה הנכונה. עד אז זה כמעט הרגיש כאילו הכדורגלנים באנגליה הם עכברי מעבדה. אם מישהו מהמשפחה שלי היה נדבק כי הייתי צריך לשחק בתקופה לא בטוחה, הייתי שוקל ברצינות לא לשוב לשחק יותר. אף פעם לא הייתי סולח לרשויות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully