וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"פריס סן ז'רמן נקבה במחיר של ניימאר", לברצלונה או "כל קבוצה אחרת"

ב-ESPN מדווחים שהצרפתים החליטו למכור את הברזילאי במחיר הפסד (150 מיליון יורו) כדי להשקיע באמבפה. עוד נטען: זה לא משפיע על רכישת לאוטרו מרטינס

האינסטגרם של קיליאן אמבפה

"פריס סן ז'רמן נקבה במחיר של ניימאר", כך טוען היום (שבת) דיווח ב-ESPN. לטענת הכתב ג'וליין לורן, ברצלונה תידרש לשלם 150 מיליון יורו (כ-167 מיליון דולר) על הכדורגלן הברזילאי - כמעט 100 מיליון דולר פחות ממה שפ.ס.ז' שילמה עליו כשקנתה אותו ב-222 מיליון יורו (כ-265 מיליון דולר בזמנו, ב-2017), מה שהיה ועודנו סכום שיא בכדורגל עולמי.

עוד נטען בדיווח כי לאונרדו, המנהל המקצועי של פריס סן ז'רמן, שכבר זעם בעבר על ההתנהלות של ניימאר והיה איתו במתיחות, החליט שהקבוצה תסכים לשחרר ניימאר בן ה-28 לבארסה "או לכל קבוצה אחרת", ובמקום זה תשקיע את מירב המאמצים שלבה בניסיחון להשאיר את קיליאן אמבפה ולהאריך את חוזהו.

החוזה של אמבפה נגמר ב-2022, ובשורות האלופה הצרפתית חוששים שהכוכב הצעיר יעבור לריאל מדריד, שמעוניינת בו כבר תקופה ארוכה וגם המאמן זינדין זידאן וגם הנשיא פלורנטינו פרס הכריזו שהם מעריצים גדולים שלו. "אמבפה הוכרז על ידי לאונרדו כבלתי ניתן להעברה", נטען בדיווח.

ניימאר שחקן ברצלונה חוגג שער. רויטרס
אולי הפעם? ניימאר/רויטרס

מנגד, בפריס לא שוכחים את הפארסה הגדולה מהקיץ שעבר, שבמהלכו ניימאר ניסה להשתחרר מהחוזה שלו בפ.ס.ז' כדי לחזור לקבוצתו לשעבר בארסה ולהתאחד שוב עם חבריו ליאו מסי ולואיס סוארס. הפריסאים מבינים שעוד קיץ כזה רק ייצור נזק לקבוצה ולמוניטין שלה.

יש לציין כי ניימאר סבל בקדנציה שלו בפריס סן ז'רמן מלא מעט פציעות, שהשביתו אותו לתקופה ארוכה. מנגד, השבוע הוא עזר לקבוצה לעלות לראשונה לרבע גמר ליגת האלופות, כשכבש שני שערים מול דורטמונד - אחד בכל משחק.

בכל אופן, אם מדובר בדיווח נכון הרי שזו בשורה חיובית לברצלונה, שרוצה להחזיר את ניימאר גם כדי לעודד את ליאו מסי וגם כדי להניק עוד מחץ וזוהר לחלק הקדמי של הקבוצה. בארסה כבר האמינה שתידרש לשלם עליו כ-200 מיליון דולר (אם תשתמש בחוק וובסטר החדש, שהיה ימוריד מהמחיר של השחקן אילו לא היה מגיע לסיכום חדש עם קבוצתו), אבל פ.ס.ז' נוקבת במחיר ריאלי על מנת לאפשר את העסקה. בארסה תוכל להוריד עוד יותר את המחיר, אם תשלב בעסקה שחקנים במסגרת טרייד, כשבקיץ ניסתה להציע לפריס סן ז'רמן את פיליפה קוטיניו, איוון ראקיטיץ' ונלסון סמדו.

עוד נטען כי רכישת ניימאר לא תגיע על חשבון לאוטרו מרטינס, חלוצה הארגנטינאי של אינטר. מנגד, מכירת ניימאר תאפשר לפריסאים לצרף שחקני רכש חדשים, על מנת להרגיע את אמבפה ולהבהיר לו שהוא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully