וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בארגנטינה תומכים בריבר, אך היא צפויה לספוג הפסד טכני

המיז'ונריוס שסירבו להופיע למשחק גביע הסופרליגה מול אתלטיקו טוקומן אמורים לספוג עונש, אך מנהלת הליגה תומכת במועדון: "אסור להמעיט בחשיבות המגיפה"

צילום: רויטרס

בווידאו: אוהדי אוקלהומה סיטי ת'אנדר מפונים מהאולם

בזמן שברוב העולם הפסיקו את רוב תחרויות הספורט בעקבות התפשטות נגיף הקורונה, בארגנטינה עדיין משחקים כדורגל. הלילה (בין שבת לראשון) עוררה ריבר פלייט סערה לאחר שלא הופיעה למשחק גביע הסופרליגה אתלטיקו טוקומן על אף הודעת התאחדות הכדורגל והממשלה בארגנטינה כי ניתן לקיים את המשחק. בתקשורת המקומית בטוחים כי המועדון ייענש בחומרה וכי מידת העונש תתברר ב-15 הימים הקרובים, כשרוב הסיכויים שייפסק הפסד טכני לחובתם של המיז'ונריוס.

שופטי המשחק, כמו גם שחקני ואנשי היריבה הגיע הלילה לאצטדיון המונומנטל וגילו כי הדלתות נעולות. נכון לעכשיו אני הוראות מפורשות מהממשלה בארגנטינה כיצד להתנהל, ורוב האחריות לטיפול בנושא מועברת לראשויות המקומיות. כך נוצר מצב שבעיר טוקומן, ממנה הגיעה האורחת לבואנוס איירס, הושעה הכדורגל לפרק זמן של 30 ימים, בעוד בבירת ארגנטינה אין כל הגבלה שאינה מאפשרת זאת.

שחקני ריבר פלייט המומים, גמר גביע ליברטדורס מול פלמנגו. GettyImages
"חייבים ללמוד לקח ממה שקרה באיטליה". שחקני ריבר/GettyImages

"אנחנו חייבים להיות מודעים למצב, ולוודא שהבריאות נמצאת בראש סדר העדיפויות", הגיבו בריבר לאור הסערה שהתחוללה בעקבות אי ההופעה למשחק. "לאחר שיחה בין השחקנים לבין צוות האימון והנהלת הקבוצה, הובן כי ההצגה לא תוכל להימשך. אנחנו חייבים ללמוד לקח ממה שקרה באיטליה, ספרד וארצות הברית".

משחקי גביע הליגה בארגנטינה נפתחו הלילה עם ארבעה משחקים כשיריבתה הגדולה של ריבר בוקה ג'וניורס דווקא כן שיחקה והביסה 1:4 בחוץ את גודוי קרוז. לא מעט ביקורות הופנתה כלפי ההתאחדות והממשלה בארגנטינה על כך שאינן קובעות נהלים ברורים. "הדקות נוקפות וההנהגה צריכה לקבל החלטה", נאמר בהודעה שהוציאה מנהלת הליגה בארגנטינה. "אי אפשר לכסות את השמש עם אצבע, אם לא נהיה צעד אחד לפני המגיפה הזו אנחנו נלך בצעדים של ספרד, איטליה ומדינות אחרות שהמעיטו בחשיבות העניין".

אפילו דייגו מראדונה, המזוהה עם בוקה ג'וניורס, עמד לצד ריבר פלייט: "אני תומך בהם עד המוות. אם השחקנים קיבלו את ההחלטה, אני הולך לתמוך בהם עד המוות. אנחנו חייבים להגן על בריאות השחקנים, עובדי המועדון ואלפי האוהדים שמגיעים לאצטדיון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully