וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרלו אנצ'לוטי: "באנגליה לא מבינים את גודל המשבר". צ'זארה פראנדלי: "איבדתי חברים"

המאמן האיטלקי של אברטון: "זה מצב מלחמה, וכאן החיים ממשיכים כרגיל. כדורגל לא מעניין כרגע". מאמן נבחרת איטליה לשעבר תיאר כיצד הקורונה התפשטה בכפר שלו

צילום: רויטרס

בווידאו: אוהדי אוקהלומה סיטי ת'אנדר מפונים

בזמן שמולדתו קורסת תחת משבר הקורונה ועשרות מיליוני בני אדם נאלצים לחיות בהסגר, קרלו אנצ'לוטי נמצא באנגליה וצופה מהצד בהבדלים בין שתי המדינות. המאמן האיטלקי היחיד בפרמיירליג, שאחד משחקניו באברטון אובחן כחולה בקורונה, בירך על השבתת הליגה האנגלית ("באמת הגיע הזמן") והבהיר: "אי אפשר היה להמשיך כך, הבריאות היא מעל הכול - עבור הקבוצות, האוהדים, התקשורת וכל מי שעובד בכדורגל".

קרלו אנצ'לוטי מאמן אברטון. רויטרס
"סיטואציה שאף אחד מאיתנו לא חווה בעבר". קרלו אנצ'לוטי/רויטרס

אנצ'לוטי התראיין ל"גאזטה דלו ספורט" ותיאר את המצב: "אנחנו לא באמת מבודדים כרגע, אבל ננקטו אמצעי זהירות לאחר ששחקן אחד חלה. החום שלו ירד וזה הדבר החשוב ביותר. בתיאוריה, היינו אמורים לחזור לעבוד ב-22 במרץ, אבל אם המצב ימשיך להחריף, איך בכלל נוכל לחשוב על זה? אם הנגיף ימשיך להתפשט, הכדורגל לא יוכל להתחדש".

על עתיד הליגה, אמר: "אם לומר בכנות, זה לא מעניין אותי כרגע. לכדורגל יש אפס חשיבות במצב הנוכחי וזה כמעט מכעיס אותי כשאני צריך לדבר על כך, בייחוד כשאנחנו נחשפים לטרגדיה המתרחשת לנגד עינינו. זו מגיפה עולמית, סיטואציה שאף אחד מאיתנו לא חווה בעבר. מספר המתים באיטליה הוא נוראי. ביום אחד מתו 250 בני אדם. העדיפות העליונה כרגע היא להתרכז במאבק, כל השאר לא חשוב".

אנצ'לוטי התייחס גם להבדלי הגישות בין המדינות: "האיטלקים נאלצו להבין שהם חייבים לכבד את ההוראות ולהישאר בבית. זה מצב מלחמה. ראיתי את נאום ראש הממשלה הבריטי בוריס ג'ונסון בטלוויזיה, ונדמה שכאן לא באמת מבינים את גודל הרגע. במידה מסוימת, החיים באנגליה ממשיכים כרגיל".

צ'זארה פראנדלי מאמן ולנסיה. רויטרס
"אולי הטבע רצה להגיד לנו שהתקדמנו מהר מדי". צ'זארה פראנדלי/רויטרס

צז'ארה פראנדלי, לשעבר מאמן נבחרת איטליה ופיורנטינה, גילה כי בין 1,266 בני האדם שקיפחו את חייהם במדינה מאז פרוץ הנגיף, היו גם כמה אנשים הקרובים לו. "איבדתי חברים בגלל המחלה הזו, וזה פשוט נורא", אמר פראנדלי בראיון רדיופוני. "בכפר קטן כמו שלנו ברוזינואובי, נערך משחק קטן עם הכפר השכן לודי, ונראה ששם הנגיף הופץ. מתוך האנשים האלה, שניים או שלושה הולכים למשחקים של פיורנטינה, גם בחוץ. אני הייתי בפירנצה ונשארתי שם, אבל שמרתי על קשר עם חברים ומשפחה שכמה מהם נדבקו או נכנסו לבידוד".

עוד הוסיף המאמן האיטלקי: "לצערי, נראה שסגרו פה הכול שבוע אחד מאוחר מדי. עכשיו על כולנו לעשות הקרבה מסוימת לטובת הכלל. אולי הטבע רצה להגיד לנו שהתקדמנו מהר מדי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully