וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במנהלת הליגות שוקלים: יציאה לפגרה מוקדמת וחידוש העונה בחודש מאי

14.3.2020 / 14:40

נוכח משבר הקורונה שמשפיע גם על הכדורגל הישראלי, נבחנת תוכנית פעולה חדשה שתלויה בהיתר של משרד הבריאות לחזור לשגרה בתוך חודש וחצי, וכן בדחיית היורו לשנה הבאה

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

בווידאו: הגרלת חצי גמר גביע המדינה

במנהלת הליגות שוברים את הראש כבר עכשיו בנוגע להמשך העונה, נוכח המשבר העצום שחווה הכדורגל הישראלי בעקבות התפשטות נגיף הקורונה. אפשרות שמועלית באופן לא רשמי בינתיים אבל בהחלט עומדת על הפרק, היא הוצאת ליגת העל והליגה הלאומית לפגרה כבר עכשיו, וחזרה להמשך העונה הנוכחית בתחילת חודש מאי.

האפשרות הזו תלויה כמובן בשני אלמנטים עיקריים: הראשון הינו היתר של משרד הבריאות לחזור לשגרה בתוך המדינה בעוד כחודש וחצי מעכשיו, והאלמנט השני והמשמעותי קצת פחות הוא דחיית יורו 2020 שאמור להיפתח ב-12 ביוני. כך יהפוך אותו חודש שמיועד בדרך כלל לפגרה, לחודש משחקים שבו ניתן לקיים כדורגל כסדרו ואז לסיים את עונת 2019/20 עם אלופה ויורדות.

ישיבת דירקטוריון מנהלת הליגה. קובי אליהו
ממתינים לדיון באופ"א. דירקטוריון מנהלת הליגות/קובי אליהו

במנהלת ימתינו בדריכות לדיון שאמור להיערך ביום שלישי במוסדות אופ"א, כאשר כרגע קיים צפי כמעט ודאי שבדיון יוחלט על דחיית היורו בשנה. במצב כזה תיפתח האפשרות לשחק כדורגל בישראל בחודש ביוני, ואז צפויה להתקיים פגישה של כל ראשי קבוצות ליגת העל (הדירקטוריון) על מנת להחליט האם להוציא כבר עכשיו את הקבוצות לפסק זמן ארוך שיהווה למעשה את הפגרה.

היתרון בתוכנית הזו הוא שגם כך אין כרגע כדורגל, הקבוצות בכל מקרה לא פעילות וגם האימונים מושבתים מאחר שאין אפשרות לקיום מגע פיזי. השחקנים נמצאים בקבוצות, אבל למעשה לא יכולים לשחק. מדובר כאמור בתוכנית שעדיין נמצאת בחיתולים, אבל בהחלט נראית כרגע כאופציה הריאלית ביותר להמשך העונה.

חשוב להדגיש שבמנהלת רוצים לעשות הכול כדי לא לסיים את הליגה כפי שהיא עכשיו, שכן זה עלול ליצור בעיה של עולות, יורדות וקבוצות שצריכות להתברג במפעלי אופ"א.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully