וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנטייה של מנהלת הליגה: לא לבטל את עונת 2019/20

14.3.2020 / 8:18

אנשי הדירקטוריון יתכנסו ביום ראשון ביחד עם מנכ"ל משרד הספורט כדי להחליט על דרך הפעולה. ביטול העונה יוליד הפסדי הכנסות של מיליוני שקלים לקבוצות, ששוקלות כיצד לנהוג עם הזרים שרוצים לחזור לארצות הברית

צילום: רויטרס

כמו בכל בהספורט הישראלי, גם ליגת העל בכדורסל עצרה אתמול (שישי) את עונת 2019/20 בעקבות מגיפה הקורונה שפוקדת את העולם. מנהלת הליגה הודיעה על הצעד בשעות הבוקר המאוחרות, בזמן שחלק מהקבוצות שהיו אמורות לשחק היום כבר החלו את האימון המסכם לקראת ההתמודדויות.

לאחר שיחות בין ראשי המנהלת לראשי הקבוצות הוחלט לערוך מחר ישיבת דירקטוריון מיוחדת בה יהיה נוכח גם מנכ"ל משרד הספורט יוסי שרעבי, ובה ידונו בעתיד העונה ובדרכי הפעולה הנכונות. נכון לרגע זה, המגמה העיקרית של המנהלת היא לא להכריז על סיום העונה, אלא לנסות ולהמשיכה במתכונת מסוימת, גם אם מדובר בעוד זמן רב יחסית.

ההערכות בקרב הקבוצות היא כי ביטול העונה תוביל להפסדים של למעלה ממיליון שקל לכל אחת מקבוצות הליגה, סכום הרסני לחלק מהן, על אף שככל הנראה לא יהיו מוכרחות לשלם את שכר השחקנים מרגע ביטול הליגה.

שחקן הפועל ירושלים עידן זלמנסון מול שחקן מכבי תל אביב אמארה סטודמאייר. ברני ארדוב
כרגע מנסים להמשיך. סטודמאייר וזלמנסון/ברני ארדוב

אחד הנושאים העיקריים שיעלו על השולחן הוא השאלה האם לשחרר את השחקנים הזרים לבתיהם או לשמור אותם בישראל. בשלב הזה יתקשו האמריקאים לטוס בחזרה הביתה בשל עוצר הכניסות לארצות הברית, אך חלקם נחושים לעשות זאת בכל מקרה. עם זאת, קיים חשש כי שחקנים שיעזבו את ישראל, לא ישובו אליה אם הליגה תחודש בעוד מספר שבועות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully