וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במנהלת הודיעו כי הליגה ממשיכה, ארגון השחקנים קורא לעצור אותה

12.3.2020 / 17:35

בארגון דרשו לעצור מיידית את המחזור הקרוב שייצא לדרך בסופ"ש, שחקני ראשל"צ דורשים לבטל את המשחק מול הפועל ירושלים

צילום: רויטרס

ראשי מנהלת ליגת העל בכדורסל התכנסו היום (חמישי) כשעל הפרק עמדה אפשרות הקפאת הליגה למועד בלתי ידוע. לאחר מכן נמסרה ההודעה ש"בשל ההנחיות החדשות ממשרד הבריאות, המחזור הקרוב, מחזור 22, יתקיים כסדרו אך ללא קהל ועם הגבלת מספר האנשים ל-100 - שיוכלו לשהות במגרש ולכן לא תתאפשר כניסת תקשורת למשחקים, פרט לערוץ המשדר. לאחר מחזור זה, נשקול שוב בהתאם למצב את המשך הליגה".

במנהלת ערכו בימים האחרונים שיחות עם ראשי כל הקבוצות וכן עם נציגים ממנהלת ליגת העל בכדורגל כדי ללמוד על המגמות והרצון של השחקנים והקבוצות עצמן וקיים בהם חשש כי לאחר הפסקת ליגת ה-NBA הלילה, שחקני הליגה יחששו לעלות על הפרקט ולהתמודד מול שחקנים יריבים שהם אינם יודעים אם הם נדבקו בנגיף או לא. כאמור, ייתכן שבהמשך תתקבל החלטה אחרת.

אלא שארגון השחקנים מיהר להוציאה הודעה משלו: "אנו דורשים ממנהלת הליגה להפסיק את משחקי הליגה ולא לקיים את המחזור ה-22 כפי שמתוכנן בסוף השבוע. בארגון קיימו ישיבת הנהלה היום ובה הוסכם לדרוש את הפסקת הליגה לתקופה מסוימת. במנהלת קיבלו החלטה לקיים את המחזור הקרוב ולאחר מכן לערוך התייעצויות נוספות, כשייתכן שהליגה אכן תופסק אז. לפי חלק מאנשי המנהלת, על אף הודעת ארגון השחקנים, מקבוצות הליגה הם קיבלו גב להמשיך את המחזור הקרוב".

שחקן מכבי תל אביב סקוטי ווילבקין מול שחקן מכבי אשדוד פול סטול. לירון מולדובן
יערערו נגד הירידה? סטול ואשדוד/לירון מולדובן

במנהלת דחו בשבוע שעבר ישיבה בין כל חברי הדירקטוריון לאחר שהתאפשר קיום המשחקים, אך כעת אין מדובר בהחלטה שמגיעה מהממשלה, אלא מההיגיון הבריא ששחקנים לא ירצו להופיע למשחקים. במנהלת הליגה לוקחים בחשבון כי בכל מצב של הפסקת או קיצור הליגה, תערער האחרונה בטבלה מכבי אשדוד נגד ירידת הליגה הצפויה שלה וכי ייתכן בסבירות גבוהה שהקבוצה תישאר בליגה אם לא ישוחקו כל המחזורים על פי התכנון.

במכבי ראשון לציון הביעו היום חשש לשחק נגד הפועל ירושלים, שחזרה מיוון לאחר שלא היתה בבידוד מלא ושיחקה מול פריסטרי, ושחקנים בקבוצה, ביניהם דריל מונרו, הביעו את מורת רוחם לקראת המשחק ביום שבת ודורשים שלא לקיימו. עם זאת, נכון לעכשיו במנהלת הליגה עומדים איתנים מול רצון השחקנים ומתכוונים לקיימו. השחקנים האמריקאים בראשון לציון צפויים להחליט בימים הקרובים האם להופיע להתמודדות או לא. "אז אנחנו עומדים לשחק מול קבוצה שבדיוק חזרה מאירופה (ולא תהיה בבידוד) בשבת? והליגה הזאת בסדר עם זה?!" צייץ מונרו.

הליגה נמצאת כעת לאחר המחזור ה-21 ובסוף השבוע צפוי להתקיים המחזור ה-22 והאחרון בסיבוב השני, כשאחריו יתקיים הסיבוב השלישי בן 11 מחזורים.

* ג'רל מקניל מעירוני נהריה הורחק ממשחק נוסף בפועל ולא יכול לשחק בשבת נגד גלבוע/גליל, וכן נקנס ב-20,000 שקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully