וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הליגה האירופית: מנצ'סטר יונייטד הביסה 0:5 את לאסק לינץ

איגאלו (28), ג'יימס (58), מאטה (82), גרינווד (92) ופריירה (93) כבשו והשדים האדומים יהיו ברבע הגמר. ריינג'רס - לברקוזן 3:1

מתוך טוויטר

בווידאו: אוהדי ולנסיה לפני המפגש מול אטאלנטה בליגת האלופות

שישה משחקים נערכו הערב (חמישי) במסגרת המפגש הראשון ברבע גמר הליגה האירופית. שני משחקים שהיו אמורים להיערך בספרד (סביליה מול רומא) ובאיטליה (אינטר מול חטאפה) נדחו בצל משבר הקורונה, בעוד שלושה מתוך ששת המשחקים נערכים ללא קהל. שחטאר דונייצק, נטולת מנור סולומון, השיגה תוצאה נהדרת בוולפסבורג עם 1:2 מול היציעים הריקים.

במשחק נוסף מול יציעים ריקים מנצ'סטר יונייטד הביסה 0:5 את לאסק לינץ באוסטריה. אולימפיאקוס, אשר הבעלים שלה אובחן לאחרונה כי נדבק בנגיף, סיימה ב-1:1 ביתי מול וולבס. פ.צ. באזל הפתיעה עם 0:3 ענק בחוץ על איינטרכט פרנקפורט ובאייר לברקוזן הלוהטת ניצחה 1:3 את ריינג'רס בחוץ, אולי באחד המשחקים האחרונים עם קהל שנראה בזמן הקרוב.

פדרו נטו שחקן וולבס. רויטרס
נטו חוגג עם חבריו את השער המזליקי שלו/רויטרס

אולימפיאקוס - וולבס 1:1

היוונים נותרו בעשרה שחקנים בדקה ה-29 אחרי שרובן סמדו ביצע עבירה מאחור על שחקן שעמד לחדור לרחבה וראה אדום ישיר. למרות זאת אולימפיאקוס עלתה ליתרון בדקה ה-54 כשיוסף אל עראבי דחק מול שער ריק פנימה אחרי מסירת רוחב של גילרמה הברזילאי וזה 0:1. וולבס איזנה בדקה ה-67 אחרי שבעיטה של פדרו נטו פגעה באחד משחקני החומה של היוונים, הכדור שינה את כיוונו והלך פנימה, 1:1.

אודיון איגאלו שחקן מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
איגאלו חוגג שער יפה/רויטרס

לאסק לינץ - מנצ'סטר יונייטד 5:0

השדים האדומים השיגו תוצאת חוץ שתספיק להם כמעט בוודאות גם לגומלין ועשו צעד ושלושת רבעי לקראת רבע הגמר. אודיון איגאלו כבש את הראשון בדקה ה-28 אחרי שקיבל מברונו פרננדש, הקפיץ שלוש פעמים ובעט מ-16 מטר חזק לחיבורים את ה-0:1. איגאלו בישל את השני לדניאל ג'יימס בדקה ה-58 וזה 0:2 ליונייטד מול האצטדיון הריק באוסטריה. חואן מאטה כבש את השלישי בדקה ה-82 אחרי מסירת עומק יפה של פרד וההתמודדות הזו גמורה לחלוטין. מייסון גרינווד כבש בדקה ה-92 ויונייטד בשלב הבא. אנדראס פריירה השלים בדקה ה-93 עם בעיטה מרחוק ואחרי טעות אומללה של השוער.

ג'וניור מוראס שחקן שחטאר דונייצק עם טטה, ויקטור קובאלנקו. GettyImages
מוראס חוגג עם טטה וקובאלנקו/GettyImages

וולפסבורג - שחטאר דונייצק 2:1

מנור סולומון עדיין לא בסגל של האוקראינים, אבל גם כך הם עשו את העבודה שלהם על הצד הטוב ביותר והשיגו תוצאה מצוינת בגרמניה. ג'וניור מוראס העלה אותם ליתרון עם נגיחה בדקה ה-17, ויקטור קובאלנקו יכול היה להכפיל אבל בעט פנדל אומלל לידיים של קואן קאסטילס בדקה ה-22. בצד השני ואוט וחהורסט היה יכול לאזן בתוספת הזמן של המחצית, אבל בעט פנדל תוך כדי החלקה ישר על הרגל התומכת שלו ולשמיים. ג'ון אנתוני ברוקס האמריקאי איזן בנגיחה בדקה ה-48 והזאבים הפעילו לחץ על השער של שחטאר, אבל דווקא אז מרכוס אנטוניו הברזילאי כבש את שער הניצחון בדקה ה-73 אחרי שנגח מול שער ריק בעיטה שנבלמה על ידי השוער הבלגי לקורה ובחזרה אליו.

קאי האברץ שחקן באייר לברקוזן. AP
האברץ ולברקוזן המשיכו במומנטום הנהדר/AP

ריינג'רס - באייר לברקוזן 3:1

הקבוצה המוכשרת של פטר בוס נמצאת בכושר נהדר בליגה והיא הצליחה להביא את זה גם לזירה האירופית במשחק שאולי היה האחרון עם קהל שנראה בזמן הקרוב. קאי האברץ העלה את האורחת ליתרון מהנקודה הלבנה בדקה ה-37 אחרי נגיעת יד ברחבה וזה 0:1. צ'ארלס אראנגיס הכפיל בדקה ה-67 עם בעיטה חכמה שהפתיעה את השוער לאחר ריבאונד שחזר אל הצ'יליאני וזה 0:2. ג'ורג' אדמונדסון הצליח לצמק עם נגיחה אחרי קרן בדקה ה-75. לאון ביילי, שנכנס כמחליף בדקה ה-62, כבש את השלישי בדקה ה-88 אחרי שקיבל ממוסא דיאבי, עבד על השומר שלו ובעט עם רגל ימין אל הפינה הרחוקה את ה-1:3.

שחקני פ.צ. באזל חוגגים. AP
איזה ניצחון ענק לבאזל/AP

איינטרכט פרנקפורט - פ.צ. באזל 3:0

השוויצרים המשיכו בעונה האירופית הנהדרת והדי מפתיע שלהם עם ניצחון חוץ ענק בקומרצבנק ארנה הריק מאדם. סמואל קמפו בעט כדור חופשי יוצא מן הכלל אל החיבורים בדקה ה-27 וקבע 0:1, בדקה ה-73 הוא בישל את השני לקווין בואה, שהקפיץ נהדר מעל קווין טראפ וזה 0:2. פביאן פריי השלים את החגיגה עם שער נוסף בדקה ה-85.

אדין וישצ'ה שחקן איסטנבול בשאקשהיר. רויטרס
וישצ'ה חוגג/רויטרס

איסטנבול בשאקשהיר - פ.צ. קופנהאגן 0:1

אדין וישצ'ה שוב כבש ושוב עשה את זה בדקות הסיום וסידר לטורקים מקדמה לקראת הגומלין. דמבה בה הוכשל ברחבה ו-וישצ'ה בעט מהנקודה הלבנה פנימה את ה-0:1.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully