וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"ל בית"ר מסביר: "נארח את באר שבע בלי קהל כדי לא ליצור אפליה"

11.3.2020 / 8:50

אחרי ההחלטה לוותר על האפשרות לארח את הפועל באר שבע עם 2,000 צופים, מוני ברוש טוען ש"לא רצינו להשאיר 8,000 מנויים מאוכזבים", וחושש מההשלכות על ההכנות של הקבוצה לעונה הבאה

צילום וידאו: דני מרון, עריכת וידאו: ניר חן

בווידאו: התגובות להדחת בית"ר ירושלים מגביע המדינה

מנכ"ל בית"ר ירושלים מוני ברוש, הסביר הבוקר (רביעי) מדוע התקבלה אתמול החלטה במועדון לשחק ללא קהל נגד הפועל באר שבע ביום ראשון. "התחלנו את השבוע עם תכנית ל-20 אלף איש, לאחר מכן זה הוגבל ל-5,000 ויום למחרת ל-2,000. אני לא אתפלא אם עד המשחק בכלל לא יאפשרו קהל באף משחק כי זה רק הולך ומחמיר. אבל בלי קשר, לא היה נכון מצידנו ליצור אפליה".

ברוש מסביר שבמצב הנוכחי כ-8,000 מינויים לא היו מורשים להיכנס לטדי. "יש לנו 9,000 מנויים ועוד כמה מאות אנשים שרכשו מיני-מנוי לפלייאוף, וצריך לזכור שה-2,000 שהורשו להיכנס כוללים גם 10% לקהל אורח, הזמנות, שוטרים, מאבטחים, עובדי איצטדיון. זה משאיר קצת יותר מ-1,000 מקומות והמשמעות היא שנשאיר 8,000 מינויים מאוכזבים. כשאישרו 5,000 תכננו לפנות למינויים כדי שיגידו מי מעוניין להגיע ואז נוכל לעשות הגרלה, אבל כשזה ירד ל-2,000 זה כבר לא חכם".

אוהדי בית"ר ירושלים. דני מרון
עדיף 0 צופים מאשר 2,000? תלוי את מי שואלים. אוהדי בית"ר/דני מרון

התפשטות הקורונה משפיעה גם על ההכנות של בית"ר לעונה הבאה. "כרגע הכל מתנהל כרגיל בכל המחלקות, אבל לא חושבים רחוק מדי", אומר ברוש. "פלייאוף ללא קהל יגרום נזק של 3-4 מיליון שקל, אבל מעבר לזה אי אפשר לדעת עד לאן זה יגיע ומה יהיה גודל הנזק של כל המשבר הזה. כרגע ההוצאות שלנו נמשכות כרגיל, רק ההכנסות נעצרות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully