וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמרה ג'אן מסביר: "עזבתי את יובנטוס בגלל שיחה של 20 שניות עם סארי"

הקשר שעבר בינואר לדורטמונד, סיפר על שיחת הטלפון שבה הוצא מהסגל לליגת האלופות: "אחריה לא קיבלתי שום הזדמנות. הרגשתי שזה לא הוגן"

מתוך טוויטר

בווידאו: אוהדי ולנסיה לפני המשחק מול אטאלנטה בליגת האלופות

אמרה ג'אן, שיתארח הערב (רביעי) עם בורוסיה דורטמונד אצל פריס סן ז'רמן בגומלין שמינית גמר ליגת האלופות, גילה בראיון ל"קיקר" הגרמני מדוע עזב את יובנטוס. קשר נבחרת גרמניה בן ה-26, שנפרד מאלופת איטליה ביום האחרון של חלון ינואר כמושאל ואז גם נרכש על ידי דורטמונד לפני כשלושה שבועות תמורת 23 מיליון יורו, טען כי מקור הבעיות מבחינתו היה הרגע בו מאוריציו סארי החליף את מסימיליאנו אלגרי כמאמן יובנטוס.

אמרה ג'אן שחקן יובנטוס חוגג. רויטרס
ארבעה שערי ליגה במדי יובנטוס. אמרה ג'אן/רויטרס

"הסיבה העיקרית בגינה עזבתי את יובנטוס הייתה כי רציתי לחזור לשחק כדורגל", אמר ג'אן. "ברור שגם לאפשרות לשחק ביורו הייתה השפעה. אני רוצה להיות חלק מנבחרת גרמניה. סארי הגיע בקיץ ולא אימן אותנו בשבועות הראשונים כי היה חולה. לאחר מכן, אחרי שהמועדון סירב לקבל הצעות עליי ומנע מעבר שלי, סארי התקשר ובשיחה של 20 שניות אמר לי שאני לא ברשימה לליגת האלופות".

הקשר שהגיע ליובנטוס כשחקן חופשי מליברפול בקיץ 2018 והיה שותף לאליפות בעונה הקודמת עם ארבעה שערים ב-29 משחקי ליגה, הסתפק העונה ב-280 דקות במדי הגברת הזקנה והסביר: "אחרי השיחה הזאת, לא קיבלתי שום הזדמנות. חשבתי שזה לא הוגן ולכן החלטתי שאני חייב לעזוב בינואר. אבל הצעד הזה לא היה בגלל המועדון או האוהדים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully