וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: "ליאונל מסי רצה לתקוף את אריק אבידל באימון, אך נעצר על ידי חבריו"

בספרד חושפים תקרית חמורה בין כוכב ברצלונה למנהל הטכני בעקבות העימות המתוקשר ביניהם: "מסי היה עצבני מאוד, האימון הופסק מיד לאחר מכן"

מתוך יוטיוב

בווידאו: אריק דייר, קשר טוטנהאם, מתקוטט עם אוהד ביציעים

הרבה מים עברו בנהר בסוס מאז העימות המתוקשר בין כוכב ברצלונה, ליאונל מסי, למנהל הטכני, אריק אבידל. כזכור, אחרי שארנסטו ואלוורדה סיים את תפקידו בקבוצה, טען הצרפתי בראיון ש"שחקנים לא היו מרוצים מהעבודה של ואלוורדה ועבדו פחות קשה בגללו ולכן הוא פוטר". הפרעוש ממש לא אהב את דבריו של אבידל ומיהר לצאת נגדו ברשתות החברתיות: "השחקנים הם הראשונים להכיר בעובדה שלא היינו טובים, האחראיים בהנהלה גם צריכים לקבל אחריות על ההחלטות שהם מקבלים. לבסוף, כשמדברים על השחקנים, צריך לציין שמות, אחרת יש ספקולציות, שמזהמות את השם של השחקנים ומחצינות דברים שהם לא נכונים".

מסי לא נותר לבד ואליו הצטרפו גם סרג'יו בוסטקס ואיבן ראקיטיץ', שלא נותרו חייבים לדבריו של הצרפתי. "הסגל שלנו לא מאוד רחב, כי התכנון של הבנייה שלו היה לקוי, לצערי", אמר בוסקטקס. "יש לנו סגל קצר, אבל זה כבר ידוע וברור לכולם, כולל למי שאחראי על זה. זה המצב, ואין מה לעשות עם זה. צריך להתמודד עם מה שיש", הוסיף ראקיטיץ'.

ליאונל מסי שחקן ברצלונה מאוכזב. GettyImages
חבריו עצרו אותו. מסי/GettyImages

אמנם ברצלונה השאירה את התקרית מאחוריה, הצדדים ליבנו את העניינים ועל פי דיווחים שונים אבידל סיכם על הישארותו עד לסיום העונה (עשוי לעזוב את הקבוצה בקיץ), אך היום (רביעי) חושפים ב-El Confidencial, מאתרי הספורט המוכרים בספרד, את העימות שנרשם בין מסי לאבידל ביום שאחרי הדברים הקשים של הצרפתי.

"יום לאחר הראיון של אבידל התקיים אימון של הקבוצה הבוגרת", נכתב באתר. "המנהל הטכני צפה באימון מרחוק כשהוא נשען על אחת הגדרות. מסי, שהיה עדיין עצבני מדבריו, זיהה אותו. באותו רגע, לתדהמת חבריו לקבוצה, הוא הפסיק להתאמן והחל לצעוד לעברו של אבידל כשהוא עצבני מאוד. היה נראה שהוא רוצה לתקוף אותו אבל כמה מחבריו לקבוצה עצרו אותו ומנעו ממנו להגיע לכיוונו של הצרפתי, ובכך מנעו מהמצב המתוח להפוך לחמור הרבה יותר. מיד לאחר מכן האימון הופסק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully