וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים ניצחה 73:79 את פריסטרי ועלתה לרבע גמר ליגת האלופות

הקבוצה של עודד קטש קיבלה משחק נהדר מבראון (25) ופלדין (24) ועל אף שכמעט שמטה יתרון דו ספרתי, השלימה 0:2 בסדרה ועלתה לרבע הגמר מול יציעים ריקים ביוון

שחקן הפועל ירושלים נמרוד לוי מול שחקן פריסטרי קינגסלי מוזס. האתר הרשמי של פיב"א, אתר רשמי
ירושלים השלימה את העבודה. נמרוד לוי/אתר רשמי, האתר הרשמי של פיב"א

הפועל ירושלים עלתה הערב (רביעי) לרבע גמר ליגת האלופות של פיב"א לאחר שניצחה 73:79 את פריסטרי ביוון והשלימה 0:2 בסדרת שמינית הגמר. שתי הקבוצות פתחו בצורה מהוססת מבחינה התקפית אך השחקנים של עודד קטש התעשתו ראשונים בהובלת ג'יימס פלדין הנפלא (24) שקלע 10 מתוך 12 הנקודות הראשונות של קבוצתו והוליך את ירושלים לניצחון חוץ ביוון אל מול יציעים ריקים בשל בהלת הקורונה.

האורחת, שעלתה למשחק ללא תמיר בלאט הפצוע, הוליכה 28:46 במחצית, וזה נראה היה כאילו ירושלים - שצעדה כבר ביתרון שלל 22 הפרש - בדרכה הבטוחה לרבע הגמר. עם זאת, פריסטרי ענתה ברבע שלישי אותו ניצחה 7:19 ונצמדה לקבוצה של עודד קטש. הפועל ירושלים פתחה טוב את הרבע הרביעי, ושבה ליתרון דו ספרתי, ולמרות ניסיונות קאמבק של פריסטרי, ג'ייקובן בראון (25) לא נתן לה לסכן באמת את האורחת וירושלים ברבע הגמר.

קלעו להפועל ירושלים: ג'ייקובן בראון 25 נקודות, ג'יימס פלדין 24, טיישון תומאס 13 ו-5 ריב', ג'ון הולנד 6, עמנואל טרי 3, נמרוד לוי, סולימאן בריימו, בר טימור ושלווין מאק 2 כ"א.

בלטו בפריסטרי: יאניק מוריירה 14 ו-11 ריב', פנאיוטיס ואסילופולוס 12, סטיבן גריי 11.

שחקן הפועל ירושלים טיישון תומאס עם שלווין מאק מול שחקן פריסטרי יאניק מורירה. האתר הרשמי של פיב"א, אתר רשמי
השחקנים של קטש כמעט שמטו יתרון דו ספרתי. טיישון תומאס/אתר רשמי, האתר הרשמי של פיב"א

מהלך המשחק

רבע 1:

לאחר פתיחה צמודה ירושלים ברחה ל-7:12 בהובלת ג'יימס פלדין שקלע 10 מתוך מתוך 12 הנקודות של קבוצתו. שתי הקבוצות הרבו להחטיא מעבר לקשת, כשהמארחת מתקשה במיוחד לשים את הכדור בטבעת. דאנק נהדר של נמרוד לוי בנוסף לנקודות של ג'יימס בראון שתי שניות לסיום הרבע הורידו את ירושלים ביתרון 11:17 לקראת הרבע השני.

רבע 2:

היוונים קלעו שלשה ראשונה במשחק בפתיחת הרבע השני, אך שני מהלכים של סל ועבירה של ג'ייקובן בראון וטיישון תומאס העלו את הפועל ירושלים ליתרון דו ספרתי ראשון, 19:29. ג'יימס פלדין צלף פעמיים מעבר לקשת והעניק לאורחת יתרון 17. פריסטרי נראתה המומה וירושלים ניצלה זאת כדי להגדיל את ההפרש ל-24:44. למחצית ירדו השחקנים של עודד קטש ביתרון 28:46.

שחקן פריסטרי דיאנדרה קיין מול שחקן הפועל ירושלים טיישון תומאס. האתר הרשמי של פיב"א, אתר רשמי
דיאנדרה קיין מול טיישון תומאס, הערב ביוון/אתר רשמי, האתר הרשמי של פיב"א

רבע 3:

היוונים פתחו טוב יותר את הרבע השלישי וההפרש שעמד על 22 במהלך הרבע השני קוזז בחצי. ארבע נקודות רצופות של יאניק מוריירה הורידו הת הפיגור של פריסטרי ל-50:43 בלבד, ועודד קטש הזעיק פסק זמן. טיישון תומאס וג'ייקובן בראון קלעו מהקו, אך הרבע הסתיים ב-7:19 למארחת, ולקראת הרבע המכריע היתרון הירושלמי עמד על שש בלבד, 47:53.

רבע 4:

חמש נקודות רצופות של האורחת, כולל שלשה לא אופיינית של טיישון תומאס העלתה את ירושלים ל-57:66 כשסל נוסף של ג'יימס פלדין החזיר את האורחת ליתרון דו ספרתי. שלשה של המארחת צימקה למינוס חמש בלבד, קצת פחות מדקה לסיום, אך ג'ייקובן בראון לא איפשר לפריסטרי להתקרב מעבר, ובסיום 73:79 להפועל ירושלים, שעולה לרבע גמר ליגת האלופות של פיב"א.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully