וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאניס ספרופולוס: "לי ולדני אבדיה יש מערכת יחסים של אב ובן"

מאמן מכבי תל אביב דיבר על הכישרון הגדול של הקבוצה בראיון בסרביה: "הוא ילד טוב ומאוד ממושמע שממשיך ללמוד ולהתקדם"

צילום: ברני ארדוב. עריכת וידאו: ירדנה פוקס עבודי

בווידאו: התגובות אחרי ההפסד של מכבי תל אביב להפועל ירושלים

מכבי תל אביב תפגוש מחר (חמישי, 21:05) את באסקוניה, במטרה לחזור למסלול הניצחונות אחרי שני הפסדים רצופים - לכוכב האדום בלגרד ביורוליג ולהפועל ירושלים בליגה. אחרי לא מעט דיונים בנושא, בסופו של דבר הוחלט כי 5,000 אוהדים יוכלו לצפות בהתמודדות המסקרנת ביד אליהו.

רגע לפני ההתמודדות, העניק מאמן הקבוצה, יאניס ספרופולוס ראיון לאתר הסרבי nova.rs, במהלכו דיבר על התקופה שהוא חווה בצהוב וכמובן התייחס גם לכישרון הגדול דני אבדיה, שצפוי להיבחר במקום גבוה בדראפט ה-NBA הקרוב.

שחקן מכבי תל אביב דני אבדיה לצד המאמן יאניס ספרופולוס. דני מרון
שחקן מכבי תל אביב דני אבדיה לצד המאמן יאניס ספרופולוס/דני מרון

"כשהגעתי למכבי תל אביב, ידעתי שהדבר הראשון שצריך לעשות הוא לשנות את הקבוצה בפן הפסיכולוגי, בטח אחרי תקופה כל כך רעה", אמר היווני. "ידעתי שחשוב מאוד לעבוד קשה באימונים, ממש בכל אימון, וכך היה. לאחר מכן התוויתי מספר חוקים ושינויים בהתקפה ובהגנה, ולימדתי את השחקנים שיטות ודרכים שאני מאמין בהן, הקשורות לפילוסופיית המשחק שלי. כל אלו עזרו לנו להשתפר. לאט לאט, הצלחנו לשנות את הקבוצה וכעת יש לנו שלד יציב שעליו אנחנו בונים".

ספרופולוס התייחס לאבדיה: "תמיד נהניתי לעבוד עם שחקנים צעירים ומבטיחים. לכל מקום שהגעתי, צירפתי שחקנים צעירים. במכבי תל אביב יש לי את דני, שבעונה שעברה שותף רק במעט משחקים כי הוא שיחק בקבוצת הנוער. הקיץ הוא עלה לקבוצה הבוגרת ואני חושב שהוא עשה התקדמות גדולה מאוד. דני שחקן מוכשר מאוד ואין ספק שהוא יהיה ב-NBA. לא רק שהוא יהיה ב-NBA, לדעתי הוא אף ייבחר גבוה בדראפט".

המאמן המשיך: "איך זה לאמן אותו? צריך להבין שהוא בסך הכול בן 18 ושהוא עדיין מתפתח ולומד. מצד שני הוא חלק מהקבוצה ולכן הוא צריך להישמע לחוקים כמו כולם. הוא שחקן חכם מאוד, ואני, ביחד עם שאר אנשי הצוות המקצועי, משתדלים לחסום עבורו את כל רעשי הרקע מסביב. לדעתי, הדבר הקשה ביותר עבורו הוא ההתמודדות עם הלחץ של התקשורת בישראל. אבל הוא ילד טוב ומאוד ממושמע שממשיך ללמוד ולהתקדם ויש לנו מערכת יחסים מצוינת, כמו אבא ובן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully