וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וילי רוטנשטיינר: "אני מעריך שהמשחק מול סקוטלנד ייערך ללא קהל"

11.3.2020 / 11:00

המנהל הטכני של נבחרות ישראל בראיון מהבידוד בהרצליה: על ההכנות שהשתבשו ("מתעסקים בקורונה יותר מבכדורגל"), החשש לגורל היורו ("אסור לדבר במונחים של ביטול או דחייה"), והאלתורים בהיעדר הרצוג ("אם צריך, אסחוב ארגזים")

צילום: ברני ארדוב, עריכה: ליר שפיגלר

בווידאו: ההכנות של נבחרת ישראל למשחק מול סקוטלנד

"זה כבר היום התשיעי שלי בבידוד, והכי חסר לי לזוז. אני רגיל לרוץ שישה קילומטר כל בוקר"

וילי רוטנשטיינר יודע מה הדבר הראשון שהוא הולך לעשות ברגע שייצא מבידוד. המנהל הטכני של נבחרות ישראל יושב בביתו בהרצליה זה היום התשיעי ואם לא יקבל הנחיה לצאת מההסגר אחרי הצהריים, הוא בטח ישלים מחר בבוקר את השבועיים שהיה צריך לשהות בהם בבידוד.

"אני חייב לרוץ", הוא מגלה לקראת סוף השיחה בינינו. "זה כבר היום התשיעי שלי בבידוד אחרי שנאמר לי שאני צריך להיכנס כי הייתי בחו"ל לפני שבועיים והכי חסר לי לזוז. לנוע. אני רגיל לרוץ שישה קילומטר כל בוקר וזה מאוד חסר לי. בבניין בו אני מתגורר בהרצליה יש חדר כושר קטן ויש מכשיר ריצה, אבל אני מעדיף לרוץ באוויר הפתוח. הרבה פעמים אני רץ כדי לקנות לי פירות טריים בבוקר וחוזר בריצה הביתה. היום אחר הצהריים אדבר עם דוקטור לוינקופף ואברר איתו אם אני יכול לצאת עוד היום מהבידוד או שאני צריך להיות עד מחר בבוקר מקסימום. מיד אחרי הריצה שאני כל כך משתוקק אליה, אגיע למתקן האימונים שלנו בשפיים כדי להמשיך בהכנות למשחק מול סקוטלנד. אני מחכה כבר להגיע לשפיים".

המנהל הטכני של נבחרות ישראל וילי רוטנשטיינר. דני מרון
"אסור לי לדבר במונחים של דחייה או ביטול". וילי רוטנשטיינר/דני מרון
"התחושה שלי שאנחנו נשחק מול סקוטלנד. ההערכה שלי היא שזה יהיה בלי קהל"

יהיה בכלל משחק?

"התחושה שלי שאנחנו נשחק מול סקוטלנד. ההערכה שלי היא שזה יהיה בלי קהל".

יש טעם במשחק הזה ובכלל בכדורגל לאור כל מה שקורה כרגע במערב אירופה? הרי הסיכוי שהיורו יתקיים בכלל לא גבוה.

"לא מתפקידי להכניס פחדים היכן שלא צריך. אני יודע היטב מה קורה בעולם ובטח באירופה. הבת שלי סיפרה לי הבוקר שהחליטו לסגור אוניברסיטאות באוסטריה והסטודנטים לומדים מהבית. יש מי שמחליט מעלינו בדברים האלה וכל עוד אומרים שיש כדורגל ויש משחק, אסור לי לדבר במונחים של דחייה או ביטול".

אמרת לא מזמן שהיתרון שלנו על סקוטלנד הוא בתשוקה הגדולה שלנו להגיע לטורניר גדול ובזמן הרב שנתנה ההתאחדות כאן לנבחרת להתכונן בשקט למשחק. נראה שכל זה כרגע לא רלוונטי.

"אני מסכים שדברים השתנו ושעכשיו מתעסקים בקורונה בעולם יותר מבכדורגל, אבל זה כך אצל כולם ובכל מקום מתמודדים עם אותה בעיה".

וילי רוטנשטיינר עם מאמן נבחרת ישראל אנדי הרצוג. לילך וייס, עיבוד תמונה
הכנות למשחק גורלי בצל הקורונה. רוטנשטיינר עם אנדי הרצוג/עיבוד תמונה, לילך וייס
"אם צריך, אני גם אסחוב ארגזים. אין בעיה עם זה בכלל"

כל הצוות האוסטרי של אנדי הרצוג לא יכול להגיע לתחילת האימונים בעוד שישה ימים.

"נכון, הם יצטרפו אלינו למחנה בצפון אנגליה כשנגיע לשם בעוד עשרה ימים. בינתיים יש לנו מספיק אנשים כאן שיעבדו עם השחקנים בשפיים בשבוע הבא. אנדי כאן והוא יצטרך לצאת מבידוד בשלב מסוים. ניר לוין עסוק במשימה החשובה של הנבחרת עד גיל 21, אבל יש כמובן את אלון חזן, ערן שדו ושולי גילארדי שיחליף את מאמן השוערים. יש לנו צוות טוב גם כאן".

אתה גם תהיה על הדשא אם צריך?

"אם צריך, אני גם אסחוב ארגזים. אין בעיה עם זה בכלל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully