וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמן נבחרת סקוטלנד מחמיא לישראל, גמר הפלייאוף ייערך ללא קהל?

סטיב קלארק טוען כי להרצוג יש "שחקני התקפה מהרמה הגבוהה ביותר". נגיף הקורונה משתולל בנורבגיה, אם תעפיל לגמר ככל הנראה תארח ללא קהל

צילום: ניב אהרונסון, עריכה: שאול אדם

20 יום נותרו עד שתתארח נבחרת ישראל בגלאזגו ותנסה להתגבר על סקוטלנד בדרך לגמר הפלייאוף על כרטיס ליורו 2020. עדיין לא ברור האם ההתמודדות בהמפדן פארק תיערך עם קהל, שכן נגיף הקורונה ממשיך להתפשט בסקוטלנד. נכון להיום (שישי) ישנם 11 חולים במדינה ואמש נרשם מקרה המוות הראשון בבריטניה. משחק הראגבי בין סקוטלנד וצרפת ביום ראשון הקרוב אמנם אמור להיערך כרגיל, נכון לשעה זו, ולמשוך לא פחות מ-67 אלף איש, אולם העתיד לוט בערפל.

אגב, גם גמר הפלייאוף עלול להיערך ללא קהל. במשחק חצי הגמר המקביל אמורה נורבגיה לארח את סרביה, אולם היום הודיעו באוסלו על ביטול פסטיבל סקי מסורתי, שמושך 40 אלף איש מדי שנה, ועל כן גם המשחק מול הסרבים ככל הנראה ייערך מול דלתיים סגורות. אם נורבגיה תעפיל לגמר היא זו שתארח את ישראל או סקוטלנד ובניגוד לסרביה, בה אובחן היום חולה ראשון בנגיף, הרי שבמדינה הסקנדינבית מספר החולים מתקרב למאה איש.

מאמן נבחרת סקוטלנד, סטיב קלארק. GettyImages
נותן כבוד לישראל. קלארק/GettyImages

מאמן נבחרת סקוטלנד סטיב קלארק התראיין ל"גרדיאן" והחמיא לנבחרת ישראל: "אם הייתי המנג'ר של הישראלים, הייתי שואב עידוד מכמה תחרותיים הם היו בשני המשחקים הקודמים מול סקוטלנד. ישראל מסוכנת, שחקני ההתקפה שלה ברמה הגבוהה ביותר. אהיה מאושר אם נעבור אותם. כשאני פוגש אוהדים הם די אופטימיים, הם רק רוצים קצת הצלחה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully