וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשל הקורונה: אנדי הרצוג ינחת בארץ וייכנס לבידוד של שבועיים

5.3.2020 / 19:32

מאמן נבחרת ישראל ששהה בביתו בוינה לאחר שנכח בהגרלת ליגת האומות ייכנס לבידוד בהתאם להנחיות משרד הבריאות וצפוי להחמיץ את פתיחת האימונים

-

מאמן נבחרת ישראל אנדי הרצוג ינחת הלילה (חמישי) בארץ והוא צפוי להיכנס לבידוד של 14 ימים וכתוצאה מכך יחמיץ את שני האימונים הראשונים שמתוכננים לנבחרת ישראל ב-17 ו-18 במרץ. בהתאחדות לכדורגל הודיעו להרצוג שחזר מהגרלת ליגת האומות באמסטרדם לביתו בוינה, כי הוא חייב לחזור לארץ ולקיים כאן את הנחיית הבידוד לשבים מאוסטריה על מנת שיוכל בעוד שבועיים לחזור אל הנבחרת ולאמן את השחקנים.

ייתכן מאוד שאם לא ישונו הנחיות משרד הבריאות ובהנחה שהרצוג ירגיש טוב, ינסו בהמשך בהתאחדות לכדורגל להגיש בקשה מיוחדת, בכפוף לבדיקות שיערוך המאמן הלאומי, וזאת כדי שהוא ייצא מהבידוד יומיים לפני תום תקופת הבידוד, ובכך יוכל בכל זאת להתייצב לפתיחת האימונים שמתוכננת ל-17 במרץ.

אנדי הרצוג מאמן נבחרת ישראל במשחק של מ.ס. אשדוד מול עירוני קרית שמונה. לירון מולדובן
נכון לעכשיו צפוי להחמיץ את פתיחת אימוני הנבחרת. אנדי הרצוג/לירון מולדובן

יש לציין כי בכירים נוספים בהתאחדות לכדורגל נמצאים בבידוד, ביניהם המנכ"ל רותם קמר וראש מערך ההסברה שלומי ברזל שחזרו אתמול מהכנס של אופ"א באמסטרדם וגילו עם הנחיתה בארץ שההנחיה היא שמי שנכח בכינוס של יותר ממאה אנשים באירופה, אפילו אם נערך במדינה שאין לגביה עדיין הנחיות ברורות של בידוד, צריך להכניס את עצמו לבידוד של שבועיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully