וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרצוג בונה על קישור חדש, בנבחרת מודאגים: "המצב לא אופטימלי"

8.3.2020 / 10:09

נאתכו נפצע, דור פרץ לא חוזר, והמאמן מבין שייתכן שיצטרך לפתוח נגד סקוטלנד עם גלזר וגולסה או לביא. גורם: "יש המון בעיות, גם בגלל הקורונה"

צילום: ברני ארדוב, עריכה: ליר שפיגלר

תשעה ימים נותרו עד תחילת אימוני נבחרת ישראל לקראת המשחק מול סקוטלנד, ונראה כי הדאגות של מאמן הנבחרת אנדי הרצוג רק הולכות וגדלות. מעבר לעובדה שהוא בעצמו חויב להישאר בבידוד בארץ, המאמן לא אהב אמש את הבשורה שהגיעה מסרביה לפיה קפטן הנבחרת ביברס נאתכו נפצע בשריר רגלו ויתכן שיחמיץ את המשחק מול סקוטלנד.

גם לואי טהא שנפצע בסוף השבוע באימון של הפועל באר שבע, לא הוסיף למצב הרוח. אם לא די בכך, אחד השחקנים החשובים בנבחרת ומי שהרצוג מאוד בנה עליו לסקוטלנד הוא קשר מכבי תל אביב דור פרץ שכבר חודש מתאמן עם הקבוצה, אבל טרם שותף במשחקיה. הרצוג קיווה כי פרץ כבר יהיה בשלב הזה עם לפחות משחק אחד מלא מאחוריו, אבל הקשר שנפצע לפני חמישה חודשים במדי הנבחרת טרם חזר לשחק ולמעשה יש לו הזדמנות למשחק רשמי אחד מול הפועל חיפה בשבת, אבל ספק רב אם ולאדן איביץ' ייתן לו דקות אחרי שלא הכליל אותו בסגל עד כה.

פלייר דן גלזר, אימון נבחרת ישראל בכדורגל. יוסי ציפקיס
יוקפץ להרכב? דן גלזר/יוסי ציפקיס

עם הפציעה של נאתכו אמש והעובדה שבירם כיאל לא כשיר, יצטרך הרצוג לבנות ככל הנראה על קישור אחר לגמרי עם דן גלזר ואולי גם אייל גולסה או נטע לביא. מה שעודד מעט את רוחו של המאמן בסוף השבוע האחרון היתה חזרתו של חאתם עבד אלחמיד למגרשים אחרי תקופה ארוכה של היעדרות בשל פציעה. גם ניר ביטון ואלי דסה שפותחים בקבוצותיהם אמורים להיות בהרכב הנבחרת. השוערים אריאל הרוש ואופיר מרציאנו משחקים כרגע בקבוצות שלהם ובניגוד לפעמים קודמות, לא תהיה בעיה של דקות משחק בשער הנבחרת. מנור סולומון שחזר להתאמן, עדיין בסימן שאלה גדול ובכל מקרה נראה שבהתקפה ישחקו יחד שון וייסמן שמצוי בכושר הבקעה מצוין וערן זהבי שנמצא עם דיא סבע במחנה של גוואנגז'ו בדובאי. כזכור, מונס דאבור פצוע ולא יהיה חלק מהנבחרת.

"אנחנו מתנהלים כרגיל עד כמה שאפשר, למרות שבכל יום יכול להיות משהו חדש לקראת ההמראה שלנו למחנה בצפון אנגליה בעוד שבועיים בדיוק", העיד אמש גורם בנבחרת ישראל. "המצב רחוק מלהיות אופטימלי ויש המון בעיות שהפעם גם קשורות למשבר העולמי בשל הקורונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully