וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשל הקורונה: עד 2,000 איש יורשו להיכנס למשחקי ליגת העל

בשל ההיערכות סביב התפשטות הנגיף הודיעה מנהלת הליגה בכדורגל על ההגבלות החדשות בכפוף לקביעת משרד הבריאות, אך גם סייגה: "ההחלטה עשויה להשתנות". הגבלה דומה גם בכדורסל

עריכת וידאו: ניר חן

בווידאו: בהלת הקורונה ב-NBA

מנהלת הליגה לכדורגל הודיעה הערב (שלישי) כי משחקי הכדורגל בליגות המקצועניות ייערכו עם מגבלת קהל של עד 2,000 צופים. בהודעה שפרסמה המנהלת נכתב כי ההחלטה התקבלה בהתאם לקביעת משרד הבריאות אך מסרו גם כי "זו עשויה להשתנות עוד לפני מועד המשחק, הכל בהתאם להחלטת משרד הבריאות ועל בסיס הערכות מצב שמתקיימות באופן תדיר".הודעה זו מגיעה לאחר שמוקדם יותר פרסם משרד הבריאות כי יותרו התקהלויות של עד 5,000 איש.

יו"ר המנהלת ארז כלפון התייחס להחלטה: "אנו מתנצלים בפני אוהדי הכדורגל על שרובם לא יוכלו להגיע לאצטדיונים בתקופה הקרובה. בריאות האזרחים מעל הכל ואנו מבינים ומכבדים את החלטת הרשויות ומשרד הבריאות".

ארז כלפון יושב ראש מנהלת ליגת העל. ניב אהרונסון
"בשעת חירום זו, על כולנו לגלות אחריות". ארז כלפון/ניב אהרונסון

"אנחנו נמצאים בקשר קבוע ורציף במשך כל שעות היממה עם ראשי משרד הבריאות על מנת ליישם את הנחיותיהן בכל הקשור להפעלת ענף הכדורגל המקצועני", המשיך כלפון. "אנו מבינים את רחשי הלב של קהל הצופים ואת האכזבה הגדולה על שאינם יכולים להגיע לאצטדיונים, אך בשעת חירום זו, על כולנו לגלות אחריות ולהשמע להוראות הגופים הממונים. נמשיך לעדכן בהתפתחויות ואנו שוב קוראים לכל האזרחים והאוהדים להשמע להוראות משרד הבריאות ומאחלים בריאות איתנה לכולם".

גם מנהלת ליגת העל בכדורסל יצאה בהודעה דומה: "משרד הבריאות העביר היום הנחיות חדשות בשל החמרת התפרצות נגיף הקורונה, לפיהן משחקי ליגת העל בכדורסל יוכלו להיערך עם קהל אך עד 2000 צופים בלבד ולא 5000 כפי שהותר בשבוע האחרון. גם מספר זה עשוי להשתנות, כל זאת בהתאם למצב ולהנחיות שיתקבלו בהמשך. מנהלת ליגת העל בכדורסל נמצאת כל הזמן בקשר עם משרד הבריאות ותבצע כל הנחיה שתתקבל".

יו"ר מנהלת ליגת העל שמואל פרנקל: "אנחנו נמצאים כל הזמן בקשר עם משרד הבריאות ונעשה הכל על מנת להמשיך ולקיים את משחקי ליגת ווינר סל באחריות ובהתאם להנחיות שיתקבלו"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully