וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיליאן אמבפה נבדק, לא חולה בקורונה

חלוץ פ.ס.ז' עבר בדיקה ויכול להירגע. אופ"א: "לא התקבלו בקשות לדחות את יורו 2020". לברון חזר בו מהאמירה לגבי משחקים ללא קהל. עדכונים שוטפים

צילום: רויטרס, עריכה: שאול אדם

בווידאו: התפשטות נגיף הקורונה בעולם

ההתפשטות של נגיף הקורונה ברחבי העולם ממשיכה להשפיע גם על עולם הספורט. אחרי שבאיטליה הכריזו על ביטול כל משחקי הכדורגל והכדורסל, במדינות נוספות הודיעו על סנקציות שונות באירועי ספורט שונים בשל הווירוס (ביטולים, דחיות ומשחקים ללא קהל). במהלך היום נלווה אתכם עם כל העדכונים השונים והחדשות מעולם הספורט.

seperator

כדורגל

* קיליאן אמבפה, שהרגיש לא טוב בימים האחרונים, עבר בדיקה בחשד שנדבק בנגיף הקורונה. על פי דיווח של רשת TF1, הבדיקה חזרה כשלילית ואמבפה לא נושא את המחלה.

* עוד בצרפת: מץ הודיעה כי אחד משחקניה בא במגע עם אדם שנושא את נגיף הקורונה. השחקן לא גילה עד כה סימפטומים למחלה, אבל הוחלט להשאירו בבידוד והרחק מיתר שחקני הסגל.

* אופ"א הודיעה כי גם המשחק של וולפסבורג מול שחטאר דונייצק בשמינית גמר הליגה האירופית ייערך ללא קהל. השבוע מדובר בשני משחקים בליגת האלופות ובעוד שלושה בליגה האירופית. כמו כן, הבהירו באופ"א כי "עד כה לא התקבלה כל בקשת מההתאחדויות השונות לדחות את יורו 2020".

* בצרפת הודיעו כי כל משחקי הליגה הראשונה והשנייה ייערכו ללא קהל לפחות עד 15 באפריל. ההתאחדות הצרפתית הוסיפה כי גם שישה משחקים בינלאומיים יתקיימו מאחורי דלתיים סגורות, כולל משחקי ההכנה של הנבחרת הבוגרת, אלופת העולם, מול אוקראינה (27 במרץ) ופינלנד (31 במרץ) בסטאד דה פראנס.


* התאחדות הכדורגל הגרמנית הודיעה שמשחק הידידות של הנבחרת שלה מול איטליה ייערך ללא קהל ב-31 במרץ.

* המשחק של מנצ'סטר יונייטד מול לאסק לינץ בשמינית גמר הליגה האירופית ייערך ללא קהל.

* "בטוטוספורט" האיטלקי טוענים שמספר התאחדויות פנו לאופ"א בדרישה לדחות את טורניר היורו, שאמור להיערך בקיץ הקרוב, בשנה, כדי לאפשר את סיומן של הליגות המקומיות. על פי הדיווח, באופ"א לא מוכנים לשמוע על מהלך שכזה בשלב הזה.

* גם המשחק בין באיירן מינכן לצ'לסי בגומלין שמינית גמר ליגת האלופות באליאנץ ארנה ייערך ללא קהל. בנוסף, המשחק בין בורוסיה דורטמונד לשאלקה במסגרת הליגה הגרמנית ייערך ללא אוהדים גם כן, כשבמדינה טוענים שגם הקלאסיקר שצפוי ב-4 באפריל בין באיירן לדורטמונד ייערך ככל הנראה באצטדיון ריק מאוהדים.

* ההתאחדות לכדורגל בספרד הודיעה ששני המחזורים הקרובים בליגה הבכירה ובליגה השנייה ייערכו ללא קהל. המשחקים הבולטים: ריאל מדריד - אייבר, מיורקה נגד ברצלונה, אתלטיק בילבאו נגד אתלטיקו מדריד, הדרבי בין סביליה לבטיס, המשחק בין ריאל מדריד לוולנסיה בברנבאו והמפגש בין ברצלונה ללגאנס.

* אחרי לא מעט שמועות, היום זה הפך לרשמי: משחק הגומלין בין ברצלונה לנאפולי בשמינית גמר ליגת האלופות ייערך בקאמפ נואו ב-18.3 ללא קהל.

* על פי דיווח ברדיו קטאלוניה, אופ"א "שוקלת ברצינות" להכריז על סיום עונת המשחקים בליגת האלופות ובליגה האירופית אחרי שיסתיים שלב שמינית הגמר.

* המשחק הראשון מבין שניים בין סביליה לרומא בשמינית גמר הליגה האירופית שייערך ביום חמישי הקרוב יתקיים ללא קהל, כך הודיעו בהתאחדות הספרדית.

* אוונגלוס מרינאקיס, הבעלים של אולימפיאקוס מהליגה היוונית ונוטינגהאם פורסט מהצ'מפיונשיפ, הודיע באמצעות חשבון האינסטגרם שלו כי הוא נדבק בנגיף הקורונה. ביום שישי האחרון הוא נכח באצטדיון של פורסט וצפה בתבוסה 3:0 למילוול.

* עוד לפני שיצאה ההודעה על ביטול משחקי הכדורגל באיטליה, מירקו ברוצ'יני ותומאסו דאורציו, שחקניה של קוזנצה מהסרייה B, הודיעו לראשי הקבוצה שהם לא מתכוונים לצאת ביחד עם חבריהם למשחק החוץ מול קייבו ורונה, ולא משנה מה יהיו ההשלכות. שעות אחרי הודעתם, באיטליה הכריזו שכל משחקי הכדורגל יידחו.

כדורסל

* לברון ג'יימס נשאל הערב לגבי האפשרות שישחקו ב-NBA ללא קהל ואמר: "כשנשאלתי בפעם הראשונה הייתי מאוכזב מאוד ולכן הגבתי כמו שהגבתי. אני משחק בשביל הקהל, בשביל המשפחה שלי והחברים. ברור שאהיה מאוכזב מאוד אם ניאלץ לשחק ללא קהל, אבל צריך להקשיב למה שיגידו המומחים ולעקוב אחרי מה שקורה. אם יגידו שלצורך הבטיחות של השחקנים, האוהדים, הקבוצה והליגה צריך לקיים משחקים ללא קהל, אז כולנו נקשיב להם. אני לא שיניתי שום הרגל בגלל הקורונה.

* היורוליג הודיעה כי חרף ההכרזה על איטליה כאזור אדום שאין ממנו כניסה ויציאה, המשחק בין אולימפיה מילאנו לאולימפיאקוס ייערך כסדרו במילאנו, ללא קהל.

* אחרי שמועות רבות, עכשיו זה הפך לרשמי: ב-NBA הודיעו שמעתה עיתונאים ואנשי תקשורת לא יוכלו להיכנס לחדרי ההלבשה של הקבוצות השונות כדי לראיין את השחקנים, בדומה למדיניות החדשה ב-NFL וב-MLB.

ענפים נוספים

* אחד הענפים האהובים באוסטרליה הוא ללא ספק הפוטבול האוסטרלי, המזכיר מעט את הפוטבול האמריקאי. בעקבות התפשטות הנגיף הודיעו במדינה שהמחזור הקרוב ייערך כהרגלו, אך יערכו סבב פגישות כדי לבחון את המצב לקראת המחזורים הבאים. ההערכה היא שמהמחזור הבא, משחקי הליגה המקומית ייערכו ללא קהל.

* כל תחרויות הקריטריון האולימפי שתוכננו עד לסוף חודש אפריל בג'ודו בוטלו, כולל הגרנד פרי באנטליה וטביליסי והגרנד סלאם ביקטרינבורג, כך הודיעו באיגוד הג'ודו העולמי.

* התאחדות הטניס שולחן העולמית הודיעה שאליפות יפן הפתוחה שאמורה להתקיים ב-21-26 באפריל תידחה למועד לא ידוע.

* קרב האגרוף שאמור היה להיערך בין פרנסיסקו פטרה לדוויס בוסצ'יירו ב-27 במרץ בוורונה נדחה למועד לא ידוע, וכך גם כל הקרבות שתוכננו לאותו אירוע.

* עולם הקריקט חיכה בקוצר רוח למשחק האולסטאר המרתק שאמור היה להיערך בין כוכבי אסיה לבין כוכבי העולם בסוף מרץ, אך הוא ככל הנראה יבוטל.

* קצב רכישת הכרטיסים לטורניר ווימבלדון שייערך ביוני נמוך במיוחד, בשל החשש של חובבי הענף מהתפשטות הנגיף. נכון לעכשיו הטורניר ייערך כסדרו, אך כבר כעת מארגניו הודיעו שאם יבוטל, כל מי שרכש כרטיס לאחד המשחקים יקבל את כספו בחזרה.

* המשחק בין נבחרות צרפת ואירלנד במסגרת טורניר 6 האומות בראגבי נדחה.

* קיום המשחק בין סן חוסה שארקס לבוסטון ברוינס בליגת ה-NHL מוטל בספק. בליגת ההוקי מתדיינים כעת על האפשרות שהמשחק ייערך ללא קהל בסן חוסה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully