וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנריק סבוריט: "אין כדורגל בלי אוהדים", ישראלי שהיה בקלאסיקו אובחן כחולה בקורונה

מגן מכבי תל אביב הגיב להודעת משרד הבריאות כי יותרו התקהלויות של עד 2,000 איש, במחלקת הכדורסל מחכים להנחיות, בית"ר תארח את באר שבע ללא קהל. חולה נוסף חזר לאחר שצפה במשחק בין ריאל לברצלונה

עריכת וידאו: ניר חן

התפשטות הקורונה ממשיכה להשפיע ישירות גם על הספורט - בחו"ל ובישראל. אמש (שני) נערך משחק רבע גמר גביע המדינה בין מכבי חיפה להפועל באר שבע ללא קהל, ומסתמן שזהו רק קצה הקרחון. במהלך היום נעדכן בצורה שוטפת על השפעות הנגיף על הספורט הישראלי.

22:05: בית"ר ירושלים הודיעה כי תארח את הפועל באר שבע ללא קהל במחזור הפתיחה של הפלייאוף העליון: "אנו מתנצלים בפני אוהדינו הרבים על עוגמת הנפש אך זאת המציאות איתה אנחנו מתמודדים". לידיעה המלאה

20:45: משרד הבריאות עדכן כי חולה מספר 59, גבר בן 60 מאזור הדרום, חזר לארץ מספרד בשבוע שעבר אחרי שהיה בקלאסיקו במדריד.

19:52: מגן מכבי תל אביב אנריק סבוריט צייץ בחשבון הטוויטר שלו: "לא לכדורגל בלי אוהדים".

19:25: על אף ההנחיות החדשות, במכבי תל אביב מחכים לעדכון פרטני לגבי המשחק שלהם נגד באסקוניה לאחר ש-5,000 כרטיסים להתמודדות כבר חולקו. בהודעת המועדון נמסר: "בהתאם להנחיות הוכנה על ידינו תכנית חדשה לארח 5,000 צופים בלבד. תכנית זאת גם פורסמה לקהל המנויים שלנו, שניצל את מנגנון האכלוס ובמהירות שובצו 5,000 מנויים למשחק. הערב נודע לנו על שינוי נוסף ולפיו תותר כניסתם של 2,000 צופים בלבד. אנחנו לומדים את המשמעויות ומחר נעדכן פומבית כיצד נפעל בנוגע להנחיות החדשות".

עוד בוואלה!

לקראת הפועל חיפה: מכבי תל אביב ממתינה להנחיה ברורה ממשרד הבריאות

לכתבה המלאה
אוהדי מכבי תל אביב. דני מרון
כמה קהל יגיע להיכל הפעם? אוהדי מכבי תל אביב נגד אנאדולו אפס/דני מרון

15:39: אוראל גרינפלד, ששיבוצו למשחק בין ריינג'רס ללברקוזן בוטל, ישפוט במקום זאת את המשחק בבלומפילד בין מכבי תל אביב להפועל חיפה.

15:20: מכבי תל אביב הודיעה: 5,000 אוהדים יוכלו להיכנס למשחקים הקרובים של הקבוצה ביורוליג - מול באסקוניה בחמישי הקרוב ומול זניט סנט פטרסבורג בחמישי הבא. האוהדים יוכלו להדפיס את הכרטיס בביתם ללא עלות נוספת. אז איך משיגים כרטיס? כל הקודם זוכה במשחק הראשון, כשאוהד שזכה בכרטיס למשחק הראשון יוכל להגיע גם למשחק השני אם יישארו כרטיסים. בכל מקרה, המכירה למשחק השני תיפתח בשבוע הבא.

13:49: האם חצי גמר הגביע ו/או הגמר יועתקו למועד או אצטדיון אחרים? שלומי ברזל טוען: "אנחנו מנהלים שיחות עם עיריית תל אביב בנושא. בכל מקרה, לנוכח המגבלות הקיימות כיום בשל נגיף הקורונה, כל נושא חצאי הגמר, הגמר, כמו גם משחקי הליגות, נמצא בבחינה מחודשת. חשוב להדגיש כי גם למשחקי ליגת האלופות, למשל, עשויה להיות השפעה על התאריכים בהם יתקיימו המפגשים האמורים.

10:54: פריסטרי הודיעה רשמית: משחק מספר 2 בסדרת שמינית גמר ליגת האלופות של פיב"א נגד הפועל ירושלים ייערך ללא קהל, בהמלצת משרד הבריאות היווני.

שחקני הפועל ירושלים, פריסטרי. ברני ארדוב
עוד מפגש ללא קהל. הפועל ירושלים ופריסטרי במשחק הראשון/ברני ארדוב

9:22: בהתאחדות לכדורגל ממשיכים לעקוב מקרוב אחר התפתחויות הקשורות לנגיף: "ההתאחדות לכדורגל, באמצעות חברות וחברי הוועדה הרפואית הפועלת במסגרתה, מקיימת קשר רציף עם משרד הבריאות ורואה חובה לפעול בהתאם להנחיותיו. כולנו נדרשים בעת הזאת למשנה זהירות והקפדה ואני סמוך ובטוח כי אם נהיה מספיק אחראיים נוכל להשיא תרומה אמתית להצלחה במאבק המשותף לכולנו".

בהתאחדות העבירו הנחיות חדשות לקבוצות הליגה: "מעבר להנחיות משרד הבריאות המצורפות למסמך זה, ניסחו חברי הוועדה הרפואית לבקשתי שורת המלצות ייחודיות לענף הכדורגל. אבקשכם להתייחס במלוא הרצינות והאחריות לכלל ההנחיות".

המלצות הוועדה הרפואית של ההתאחדות לכדורגל:

* חיטוי וניקיון יעילים: יש להקפיד על ניקיון, אוורור וחיטוי של מתקן האימונים בחדרי ההלבשה, מלתחות ושירותים.
* חל איסור על קיום אירועים המוניים והתקהלויות מעל 5,000 איש.
* יציאות לחו"ל: מומלץ להימנע מנסיעות לחו"ל של שחקנים ובעלי תפקידים.
* מקומות המוניים: מומלץ להימנע לצאת ולהסתובב במקומות ציבוריים הומי אדם (כגון, מסעדות, סרטים, מועדוני בילוי, ברים, חתונות, בר מצווה, וכו'), אירועים וכנסים.
* שמירה על היגיינה: רחיצת ידיים עם סבון ומים או בחומרי חיטוי לעיתים תכופות; יש להקפיד להשתעל ולהתעטש לתוך המרפק; להימנע מלחיצות ידיים; לצמצם מגע קרוב ככל הניתן; להקפיד על שתייה מבקבוקים אישיים.

עוד הודיעו בהתאחדות כי נבחנת האפשרות שלא לערוך את מסיבות העיתונאים מול קהל, אלא לקיים אותן ב-Video Conference.

מרקו בלבול מאמן מכבי חיפה. שלומי גבאי
לא מול קהל, אלא בווידאו. בלבול במסיבת עיתונאים/שלומי גבאי

7:48: במכבי תל אביב ימשיכו היום במאמציהם על מנת לאשר כמה שיותר צופים למשחק נגד באסקוניה ביום חמישי. אמש אישר משרד הבריאות לקבוצה הבאסקית להגיע למשחק, וכמה שעות לאחר מכן הוחמר המצב בויטוריה, משם מגיעה הקבוצה. באסקוניה תגיע לישראל מחר בערב במטוס חכור מיוחד, והיא תבודד לחלוטין לפני המשחק ואחריו.

במכבי תל אביב רוצים להגיע להסכמות עם משרד הבריאות לגבי כמות הצופים כמה שיותר מהר, שכן ברור לראשי הקבוצה כי חלק ממנויי הקבוצה לא יוכלו להגיע, ועליהם לבצע חלוקה מסוימת של הצופים בהקדם האפשרי (אור שקדי).

7:22: במכבי תל אביב ממתינים לישיבה שצפויה להיערך היום בין בכירי מנהלת הליגות לבין גורמים במשרד הבריאות על מנת להיערך למשחק מול הפועל חיפה בשבת. ההנחיה של משרד הבריאות כרגע מגבילה את מספר הצופים ל-5,000, אבל כדי שבמכבי תל אביב יחשבו איך ובאיזה אופן לבחור את בעלי המינויים שייכנסו למשחק, הם רוצים לקבל הנחיה ברורה באשר למספר הצופים שיאושר (יניב טוכמן).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully