וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לקראת הפועל חיפה: מכבי תל אביב ממתינה להנחיה ברורה ממשרד הבריאות

10.3.2020 / 7:22

הצהובים עדיין לא נערכים לאופשרות שמספר הצופים בשבת יוגבל ל-5,000: "אם אין החלטה סופית, אין בזה טעם". המנהלת מבהירה: המשחקים יתקיימו בכל מקרה

צילום וידאו: דני מרון, עריכת וידאו: ניר חן

במכבי תל אביב ממתינים לישיבה שצפויה להיערך היום (שלישי) בין בכירי מנהלת הליגות לבין גורמים במשרד הבריאות על מנת להיערך למשחק מול הפועל חיפה בשבת. ההנחיה של משרד הבריאות כרגע מגבילה את מספר הצופים ל-5,000, אבל כדי שבמכבי תל אביב יחשבו איך ובאיזה אופן לבחור את בעלי המינויים שייכנסו למשחק, הם רוצים לקבל הנחיה ברורה באשר למספר הצופים שיאושר.

אמש שוחק משחק רבע גמר גביע המדינה בין מכבי חיפה להפועל באר שבע ללא קהל, אבל זה קרה רק כי ההחלטה לרדת מ-20 אלף צופים התקבלה אתמול בבוקר ולמכבי חיפה לא היה זמן ויכולת להיערך בהתראה כל כך קצרה להורדה ל-5,000. במגרשי הכדורסל לעומת זאת לא היתה אמש בעיה להכניס עד 5,000 צופים. "אין טעם שנתחיל לעבוד על מתווה לפיו ייבחרו 5,000 האנשים שמורשים להיכנס, אם אין החלטה ברורה בעניין", אמרו אמש במכבי תל אביב לה כידוע יש למעלה מ-20 אלף מנויי עונה ומנויי פלייאוף.

אוהדי מכבי תל אביב. דני מרון
כמה קהל יורשה להיכנס, אם בכלל? אוהדי מכבי תל אביב/דני מרון

בכל מקרה חשוב להדגיש כי על פי מה שנקבע בישיבת דירקטוריון מנהלת הליגות ביום חמישי שעבר, המשחקים ישוחקו בליגה גם אם ההוראה תהיה לקיים אותם ללא צופים. "זו ההחלטה שהתקבלה על ידי כל הקבוצות בישיבה האחרונה. אנחנו לא נשבית את הליגה גם אם נצטרך לשחק עד סוף העונה ללא קהל", אמרו במנהלת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully