וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההתרגשות בשיאה: בכלא שבו נמצא רונאלדיניו בפרגוואי יתקיים טורניר קטרגל

מנהל הכלא טוען ש"רונאלדיניו מחייך כל הזמן, כמו בטלוויזיה": השותפים לאגף, רשימת המבקרים האטרקטיבית, טורניר הקטרגל והחשדות - ממעללי רונאלדיניו בכלא

מתוך טוויטר/רויטרס

כוכב העבר רונאלדיניו מסתגל במהירות לחיים בכלא בפרגוואי - כך טוען מנהל בית הסוהר שבו כלוא הכדורגלן הברזילאי המפורסם, על אף שעורכי דינו מאמינים שהוא ישוחרר בקרוב כשהחקירה בעניינו נמשכת. "הוא מסתדר פה טוב", אמר מנהל מתקן הכליאה, "כשאני רואה אותו הוא במצב רוח טוב, כמו בטלוויזיה, כל הזמן מחייך". ואכן, בתמונה שפורסמה אתמול בברזיל נראה רונאלדיניו מחויך, כהרגלו.

תמונה של רונאלדיניו בכלא בפרגוואי. מתוך הרשתות החברתיות בברזיל, צילום מסך
עדיין מחייך. רונאלדיניו בכלא/צילום מסך, מתוך הרשתות החברתיות בברזיל

לא מדובר בכלא הקשוח ביותר במדינה, אלא מקום שבו כולאים פוליטקאים מושחתים או שוטרים שהואשמו בקבלת שוחד, כמו גם סוחרי סמים בכירים. רונאלדיניו, שמקבל אישור לאכול אוכל מחוץ לבית הכלא, לא נמצא באותו אגף עם אסירים אלימים ומסוכנים. למעשה, איתו באגף נמצא רומן גונסלס דהאר, לשעבר יו"ר ההתאחדות לכדורגל של פרגוואי שהואשם בהלבנת כספים, והניצב לשעבר במשטרה מיגל קואבס, שהואשם בקבלת שוחד.

מנהל בית הכלא הבטיח בשיחה עם רויטרס שהוא עושה הכל על מנת שרונאלדיניו ירגיש "הכי טוב שאפשר". אתמול ביקרו אותו קפטן נבחרת פרגוואי לשעבר קרלוס גמארה יחד עם שישה כדורגלנים נוספים, והמנהל הוסיף ש"הגיעו לבקר אותו גם חבורה של בנות ובנים שחיבקו אותו ושוחחו איתו".

עוד בוואלה!

נשיא ברזיל עשוי לסייע לרונאלדיניו להשתחרר מהמעצר בפרגוואי

לכתבה המלאה

האירוניה הכי גדולה בסיפור היא שבבית הכלא שבו הוא נמצא עומד להתקיים החל משבוע הבא - טורניר קטרגל. "אנחנו לא מצפים מרונאלדיניו להשתתף בו, אבל כן מקווים שיהיה צופה", אמר מנהל בית הכלא על הטורניר, שמשוחק כל חצי שנה, והתאריך שלו נקבע הרבה לפני שרונאלדיניו נעצר. מדובר בטורניר עם 10 קבוצות (בכלא יש 194 אסירים), כששוטרים וסוהרים לא משתתפים בו על מנת למנוע התלקחויות מיותרות. מדובר במסורת ארוכה של בית הכלא, שכמובן תהפוך לאטרקציה מיוחדת עם התקווה הקלושה שאולי יצטרף.

רונאלדניו, כזכור, נעצר ביום חמישי בפרגוואי אחרי שניסה להיכנס יחד עם אחיו עם דרכון מזויף למדינה. הוא הוזמן לפרגוואי על ידי איש עסקים בעל קזינו. מי שהיה שחקן השנה בעולם ב-2004 ו-2005 קיווה לשחרור מהיר, אבל בפרגוואי החלו לחקור מעורבות אפשרית של רונאלדיניו ואחיו בפרשות עמוקות יותר, כמו הלבנת כספים לאנשים מקומיים. אתמול שר המשפטים הברזילאי בירר עם הרשויות בפרגוואי על מצבו של הכדורגלן ואחיו, שלאורך השנים האחרונות הסתבכו בלא מעט פרשות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully