וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוטל השיבוץ של גרינפלד לריינג'רס-לברקוזן, ישפוט בבלומפילד

10.3.2020 / 13:50

התקנות המחמירות גרמו לביטול השיבוץ היוקרתי של השופט הבינלאומי במשחק הליגה האירופית שיתקיים בחמישי. הנזק לכיסו: כ-30 אלף שקל. שובץ במקום זאת למשחק בין מכבי תל אביב להפועל חיפה

עריכת וידאו: ניר חן

השופט הבינלאומי הבכיר של הכדורגל הישראלי אוראל גרינפלד הורד מהשיבוץ היוקרתי למשחק בין גלזגו ריינג'רס לבאייר לברקוזן בליגה האירופית בשל התפרצות נגיף הקורונה וההחמרה בישראל. גרינפלד והצוות הישראלי שלו לא יטוסו למשחק שיתקיים בחמישי בשל החשש להידבק בנגיף הקורונה והחובה להיכנס לבידוד של שבועיים ברגע ששבים לארץ. באיגוד השופטים ניסו כל הבוקר (שלישי) לקבל אישור ממשרד הבריאות להחרגה עבור גרינפלד ולבדיקה רפואית מיוחדת שיעבור עם שובו לארץ אך לאחר שלא התקבל ההיתר הזה עד השעה 12:00 החליטו באיגוד בהתייעצות עם גרינפלד להודיע לאופ"א כי הם מבקשים לבטל את השיבוץ. גרינפלד שובץ במקום זאת למשחק בין מכבי תל אביב להפועל חיפה, שיתקיים בשבת ב-19:50 בבלומפילד.

השופט הישראלי אוראל גרינפלד במשחק ליגת האלופות. רויטרס
נזק גדול. אוראל גרינפלד/רויטרס

עבור גרינפלד המדורג כעת כשופט עילית באופ"א מדובר בנזק כספי בלתי מבוטל בגובה של 30 אלף שקל, המהווה את תעריף המשחק של שופט במעמד של גרינפלד בכל שלב ובכל משחק באירופה. באיגוד טוענים כי באופ"א קיבלו את ההודעה מישראל בצורה מאוד מכובדת וכי הדבר לא יגרום בעתיד לנזק עבור השופט המצליח. צוות ממדינה אחרת שהיה גם כך בהיכון, הוקפץ לשפוט במקום.

במקביל, באיגוד השופטים החליטו לבטל את כל הכינוסים המקצועיים של השופטים מחשש שמסיבה כלשהי ייאלצו לקבל הנחייה על בידוד בשל התכנסות ואז כל השופטים יצטרכו להכניס את עצמם לבידוד של שבועיים ולא יהיה מי שישפוט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully