וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוסיאן פאבר: "ברור שמשחק בלי קהל הוא שונה לחלוטין"

מאמן דורטמונד מוכן לגומלין מול פריס סן ז'רמן, קיילור נבאס: "נצטרך לספק את המשחק הכי טוב שלנו" (ד', 22:00, ספורט 5+)

מתוך יוטיוב

גומלין שמינית גמר ליגת האלופות בין פריס סן ז'רמן לבורוסיה דורטמונד ייערך מחר (22:00, 5+) בבירת צרפת. למרות שמדובר אולי במפגש המסקרן ביותר בשלב הזה, החשש מנגיף הקורונה הוביל לכך שהמשחק הזה יתקיים ללא קהל. כזכור דורטמונד ניצחה 1:2 במשחק הראשון בזכות צמד של ארלינג הולאנד כשניימאר כובש בין לבין שער שוויון.

אוהדי פריס סן ז'רמן מבעירים את היציע. רויטרס
מה יהיה?/רויטרס

דורטמונד מגיעה מעודדות אחרי חמישה ניצחונות ברציפות בכל המסגרות ו-1:2 גדול מול בורוסיה מנשנגלדבאך בחוץ בשבת, ניצחון שהעלה אותה אל המקום השני בבונדסליגה. פריס סן ז'רמן, מנגד, לא שיחקה בסוף השבוע האחרון בליגה בשל החשש מהקורונה וניצחה בשלושת המשחקים האחרונים שלה מאז ההפסד לדורטמונד במשחק הראשון לפני שלושה שבועות.

קיליאן אמבפה לא התאמן עם פ.ס.ז' בתחילת השבוע בשל מחלה, אבל הוא צפוי להיות כשיר. תומא מונייה ומרקו וראטי ספגו צהובים במשחק הראשון ולכן לא עומדים לרשותו של תומאס טוכל, אנחל די מריה יחמיץ את המשחק הראשון ברבע הגמר (אם יהיה כזה) אם יספוג צהוב. דורטמונד חסרה את תומאס דלייני ומרקו רויס הפצועים ותורגן הזאר יחמיץ את המשחק הראשון ברבע הגמר (אם דורטמונד תעלה) במקרה שיספוג צהוב.

ב"ל'אקיפ" מפרסמים היום כי קבוצת האולטרס של פריס סן ז'רמן, שמכונים "קולקטיף אולטרס פריס", מתכוונים לערוך צעדה מחוץ לפארק דה פראנס במהלך המשחק. זאת על מנת לדחוף את הקבוצה שלהם למרות האיסור להגיע למשחק. הארגון, שמכונה בקיצור CUP, קרא לכל אוהדי פריס סן ז'רמן להגיע אל המצעד ואפילו הודיע לרשויות המקומיות שהוא מתכנן לערוך צעדה כזו. גורם במשטרת פריס אישר את הידיעה ואמר שבארגונו עדיין לא יודעים מה יהיו השעות המדויקות של הצעדה, אך שהמשטרה תתכוננן בהתאם כדי להתמודד עם העניין.

לוסיאן פאבר מאמן בורוסיה דורטמונד עם רומן בורקי. AP
פאבר ובורקי יוצאים מהמלון/AP

לפני המשחק, לא ערכו הקבוצות מסיבות עיתונאים והסתפקו בראיונות מצולמים. לוסיאן פאבר אמר: "ברור שמשחק בלי קהל הוא שונה לחלוטין. יש הבדלים משמעותיים, אבל זה נכון לשני הצדדים". שוער דורטמונד רומן בורקי: "אנחנו במצב טוב אחרי המשחק הראשון, אבל אסור לנו להיות נינוחים. אנחנו צריכים להיות יציבים מבחינה הגנתית ולנצל את הכוח ההתקפי שלנו".

שוער פריס סן ז'רמן קיילור נבאס אמר: "אני חושב שאנחנו צריכים להיות חזקים מנטאלית ולהאמין בעצמנו. נצטרך לשחק את המשחק הכי טוב שלנו ואת זה נעשה רק אם נהיה מאוחדים ונשחק ביחד. זה יקום וייפול על הפרטים הקטנים. אני מרגיש שהסגל חזק מאוד ומאוחד מאוד. כולנו רוצים מאוד לנצח ונצטרך להשקיע המון בשביל זה. אני תמיד מנסה להיות רגוע ועושה כל מה שאני יכול כדי להישאר מלא בביטחון עצמי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully