וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוליאן נאגלסמן לקראת טוטנהאם: "דו קרב בין מוריניו לביני זה לא שווה כוחות"

מאמן לייפציג החמיא למאמן טוטנהאם לפני הגומלין ביניהן, טימו ורנר התאושש מפציעה וצפוי לפתוח (ג', 22:00, ספ' 5). סטיבן ברחווין שנפצע מול ברנלי בספק גדול

מתוך יוטיוב

הרכבי הקבוצות

קהל: 42146

בצל כל בעיות נגיף הקורונה, שלב שמינית גמר ליגת האלופות יתחדש מחר (שלישי, 22:00) עם המפגש בין ר.ב. לייפציג לטוטנהאם. הגרמנים מגיעים אחרי ששלטו לחלוטין במשחק הראשון ופנדל של טימו ורנר בדקה ה-58 סידר להם 0:1 בלונדון. לייפציג עדכנה בשעות הצהריים כי המשחק ייערך כמתוכנן והקהל יורשה להגיע בהמוניו לרד בול ארנה.

רד בול ארנה, אצטדיונה של ר.ב. לייפציג. רויטרס
האצטדיון בלייפציג צפוי להיות מלא אחרי שהמארחת קיבלה אישור/רויטרס

לייפציג מגיעה למשחק אחרי שתי תוצאות תיקו ברציפות - 1:1 מול באייר לברקוזן ו-0:0 נגד וולפסבורג - בעוד טוטנהאם סיימה ב-1:1 מול ברנלי בשבת וקטעה רצף של ארבעה הפסדים בכל המסגרות. עם זאת התרנגולים יכולים לשאוב עידוד ממאזן הבית הלא מרשים של השוורים, שניצחו רק פעם אחת בארבעת משחקי הבית האחרונים שלהם באירופה (מול זניט סנט פטרסבורג בשלב הבתים). עבור לייפציג זו בסך הכול עונה אירופית שלישית והמשחק ה-32 בתולדות המועדון באירופה, הניצחון במשחק הראשון היה המשחק הראשון שלה אי פעם מול קבוצה אנגלית. לייפציג תיאלץ להמשיך להסתדר ללא הקפטן וילי אורבן, בעוד קווין קאמפל ואיברהימה קונאטה בספק. טימו ורנר היה בספק, אבל צפוי לפתוח.

מאמן לייפציג יוליאן נאגלסמן נשאל לגבי השוואות בינו לבין ז'וזה מוריניו ואמר: "זה לא דו קרב בין שני יריבים שווים. אני לא חושב על זה יותר מדי. אני רוצה לעלות עם הקבוצה שלי, זה ר.ב. לייפציג מול טוטנהאם והן שתי קבוצות שוות. כל אחד מאיתנו ידחוף את עצמו לקצה גבול היכולת. לא בכל יום אתה משחק מול טוטנהאם בשמינית גמר ליגת האלופות ויש לך סיכוי לעלות". על טימו ורנר אמר נאגלסמן: "הוא התאמן נורמלי אתמול. אם הכול יילך לפי התכנית, הוא יפתח".

לטוטנהאם ממש לא הולך מול יריבות גרמניות העונה: היא הובסה 7:2 בבית על ידי באיירן מינכן בשלב הבתים ואז הפסידה לה 3:1 באליאנץ ארנה וגם המשחק הביתי מול לייפציג נגמר בהפסד. זאת אחרי שבעונה שעברה התרנגולים הצליחו לעבור את בורוסיה דורטמונד בשמינית גמר עם 0:3 ביתי ו-0:1 בחוץ. ז'וזה מוריניו יחסר את הארי קיין, יונג מין סון ומוסא סיסוקו וכעת נודע שגם סטיבן ברחווין שנפצע במשחק הליגה מול ברנלי, בספק גדול. ג'ובאני לו סלסו יחמיץ את המשחק הבא (אם יהיה כזה), אם יספוג צהוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully