וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיסיניו: "התחלתי לשתות בגיל 13 או 14 ולא הפסקתי עד גיל 30"

המגן הברזילאי היה מכור לאלכוהול וסיגריות בזמן ששיחק בריאל מדריד ורומא: "שתיתי 10 בירות ביום ועישנתי במשך 11 שנים. לשמחתי היום אני נקי לגמרי"

עריכת וידאו: ניר חן

בווידאו: כיצד נגיף הקורונה משפיע על ליגת ה-NBA?

בשנת 2005 השמועות על סיסיניו, המגן הברזילאי של סאו פאולו שעושה שמות בליגה המקומית הגיעו לאוזניהן של כל הקבוצות הגדולות ביבשת אירופה. היתרונות: מהיר מאוד, חזק וטכני ובעל ראיית משחק נדירה, בטח למגן ימני. החיסרון העיקרי: סיסיניו כבר היה בן 25, גיל יחסית מתקדם לשחקן שטרם פרץ מחוץ למדינתו.

אלא שבסופו של דבר, הגיל לא הפריע וריאל מדריד הייתה זו שהצליחה לשים עליו את ידיה. ההתחלה הייתה נראית מוצלחת, אך מהר מאוד הבינו במועדון מבירת ספרד שזה לא זה. סיסיניו עזב ומצא בית חדש ברומא, שם שיחק במשך שלוש עונות, עד שנת 2010 - אז גם החלה הירידה הגדולה שלו כשהוא שב בחזרה לברזיל. הוא הספיק לחזור לרומא, לשחק גם בוויאריאל ובסיבספור הטורקית, לפני שתלה את הנעליים ב-2018.

סיסיניו, ריאל מדריד. GettyImages
שיחק, שתה ועישן במקביל. סיסיניו/GettyImages

אלא שכעת מסתבר שיש לא מעט סיבות לעליות והירידות בקריירה של המגן הברזילאי המוכשר, שרשם 15 הופעות ושער במדי הסלסאו. בראיון מרתק, סיפר סיסיניו על כך שהיה אלכוהוליסט ומכור לסיגריות במשך עשרות שנים. "התחלתי לשתות כשהייתי בן 13 או 14. אני זוכר שאמרו לי שטוב לשתות בירה, וזה מה שעשיתי. מאותה בירה, לא הפסקתי לשתות עד גיל 30 - כמעט 20 שנה. שתיתי כ-10 בירות בכל יום".

"בהתחלה, שתיתי רק בירות כי לא היה לי כסף למשהו אחר, אבל עם השנים שתיתי כמעט הכול", הוא נזכר. "זה לא הסתכם רק באלכוהול, הייתי מכור גם לסיגריות. עישנתי במשך 11 שנים, משנת 1999 ועד לשנת 2010. למעשה, עישנתי רק כאשר שתיתי, אבל שתיתי כל היום, אז גם עישנתי לא מעט".

"אני שמח לבשר שכיום אני נקי", סיכם מגן העבר. "לא נגעתי לא באלכוהול ולא בסיגריות כבר שמונה שנים בזכות אשתי, וכיום אני מנסה לעזור לשחקנים צעירים ולאנשים מעוטי יכולת, שנקלעו למסלול האפל שאני נקלעתי אליו".
.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully