וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שערוריית השיפוט שמסעירה את הכדורגל הפורטוגלי

פנדל הזוי, כרטיס אדום בזוי וביטול של שני פנדלים מוחמצים. לואיס רפורסו הושעה מיידית על ידי איגוד השופטים וצריך להגיד תודה שהמשטרה לא מעורבת

צילום מסך

המשחק בין טורנסה לאנאדיה במסגרת המחזור ה-25 בליגה השלישית בפורטוגל, עלה ביממה האחרונה לכותרות מסיבות של סימפטיות בכלל.

הכל החל בסביבות הדקה ה-65. טורנסה הביתית הייתה בפיגור כששחקן שלה בעט במעין מספרת החוצה, ולהפתעת כל הנוכחים באצטדיון, השופט לואיס רפורסו שרק לפנדל בטענה לעבירה. ההפתעה הפכה לגדולה יותר, כשהוא החליט לשלוף לאחד משחקני אנאדיה כרטיס אדום ללא סיבה נראית לעין.

אבל זה היה רק הפתיח של השופט רפוסרו. אחרי ששלף כרטיס צהוב לשחקן נוסף של אנאדיה שהתחמם בצדי המגרש, הוא חזר למגרש הרחבה והורה לבצע את הפנדל. שחקן טורנסה בעט החוצה, אבל רפורסו הורה על בעיטה חוזרת - כנראה בטענה ששחקנים נכנסו לרחבה לפני הזמן.

צילום מסך

שחקני אנאדיה לא ידעו את נפשם מרוב כעס, אבל אחרי שהרוחות נרגעו, אותו שחקן של טורנסה שהחמיץ קודם, ניגש לבעוט שוב. הפעם השוער הדף את הבעיטה שלו... והשופט? הורה כמובן על בעיטה שלישית ושלף צהוב לאחד השחקנים בגין כניסה מוקדמת לרחבה.

בשלב הזה שחקני אנאדיה - מיואשים ורותחים מזעם - כבר איימו לרדת מהמגרש. אחרי רגעים ארוכים, השוער חזר לעמוד בין הקורות, טורנסה החליפה בועט והוא מצא את הרשת והשווה ל-1:1. עד הסיום הקבוצה האדומה השלימה מהפך וניצחה 1:2.

הבוקר השופט רפורסו קיבל את המגיע לו, כשאיגוד השופטים הפורטוגלי החליט להשעות אותו באופן מיידי. לפי איך שזה נראה בווידאו שהפך לוויראלי, הוא צריך להיות מאוד שמח שבינתיים המשטרה לא התחילה לחקור את המשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully