וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'יימי ורדי חושף את ה"בלוף": כך עבדתי על פפה ריינה בפנדל

חלוץ לסטר סיטי שבר בצורת ב-0:4 על אסטון וילה, וסיפר: "זה היה קל. ריינה אמר לי שאבעט שטוח לאמצע, אז זה בדיוק מה שעשיתי. הוא ניסה לבלף אותי, אז אני בילפתי אותו"

רויטרס

חלוץ לסטר סיטי ג'יימי ורדי חשף כיצד "בילף" אתמול (שני) את שוער אסטון וילה פפה ריינה כשכבש מולו בפנדל במהלך הניצחון של לסטר 0:4 על וילה. השועלים הגיעו למשחק אחרי ארבעה משחקים ללא ניצחון, אבל ורדי כבש צמד בניצחון הגדול - ושבר בצורת אחרי שלא כבש מאז ה-21 בדצמבר. בהמשך אף השלים צמד.

ורדי, שעלה חסר ביטחון לאור הבצורת, ניגש לבעוט את הפנדל (60) זמן קצר אחרי שנכנס מהספסל, אבל הצליח לכבוש בנגיעה הראשונה שלו בכדור. "היינו צריכים את זה, בשבועות האחרונים לא היינו שם", אמר האנגלי, "לאחרונה לא נכנסו לי הכדורים, אבל היום כבשתי פעמיים, ככה זה".

ג'יימי וארדי חלוץ לסטר סיטי מול שוער אסטון וילה פפה ריינה. GettyImages
לפני/GettyImages
ג'יימי וארדי חלוץ לסטר סיטי מול שוער אסטון וילה פפה ריינה. GettyImages
ואחרי/GettyImages
ג'יימי וארדי חלוץ לסטר סיטי מול שוער אסטון וילה פפה ריינה. רויטרס
ג'יימי וארדי חלוץ לסטר סיטי מול שוער אסטון וילה פפה ריינה/רויטרס

לפני שוורדי ניגש לבעוט, אפשר היה לראות שריינה ניגש אליו ואומר לו כמה דברים. האם זה הקשה עליך?, נשאל החלוץ בסיום, לאור הלחץ שבו היה. "לא, זה רק הפך את זה לקל יותר", אמר ורדי קר הרוח, "השוער אמר לי 'אני יודע שתבעט שטוח לאמצע', אז עשיתי בדיוק את זה. הוא ניסה לבלף אותי, אז אני בילפתי אותו". ואכן, ורדי כבש עם בעיטה שטוחה למרכז השער, ולא פספס הזדמנות לשלוח מבט מתריס לעבר השוער בעודו חוגג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully