וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיישון תומאס: "אנחנו לא חושבים על מכבי כקבוצה גדולה, כי זה יקשה עלינו"

עודד קטש הפך לשיאן הניצחונות על מכבי תל אביב בכל הזמנים, מאק ביסס את מעמדו כשחקן מפתח בהפועל ירושלים ("שמח להיות חלק מהיריבות הגדולה הזאת"), טיישון תומאס הוסיף: "רק כשג'ייקובן בראון סימן לי עם האגודל שהוא בסדר, נרגעתי"

שחקני הפועל ירושלים חוגגים: עידן זלמנסון, נמרוד לוי, סולימאן בריימו. ברני ארדוב
בדיוק על משחק כזה הם חלמו. שחקני הפועל ירושלים/ברני ארדוב

16.2 נקודות, 55 אחוזים לשלוש, ארבעה ריבאונדים, ארבעה אסיסטים, מדד 18. רק לפני שלושה שבועות נאלץ שלווין מאק לחזות מהצד בחבריו החדשים מהפועל ירושלים זוכים בלעדיו בגביע המדינה, אבל אמש (ראשון) הוא השלים עשרה ימים חלומיים, שבמהלכם ביסס את מעמדו כשחקן מפתח בקבוצה - ואף יגרום למאמנו עודד קטש לא מעט דילמות בנוגע לרוטציית הזרים בשלבי ההכרעה של העונה בישראל.

מאק, שבשבוע הבא ישלים חודשיים בישראל, ניצל את פציעתו של תמיר בלאט כדי להפגין את הכדורסל שבמועדון קיוו לראות ממנו. הניצנים הראשונים נראו בניצחונות על הפועל חולון והפועל אילת, שבהם שיחק לצידו של בלאט, הפכו לפריחה ממשית מול פריסטרי והגיעו לשיא בניצחון 87:98 על מכבי תל אביב, שבמהלכו העמיד שיאים עונתיים של 20 נקודות, ארבע שלשות ושבעה אסיסטים.

"אני שמח להיות חלק מהיריבות הגדולה הזאת, והלוואי שהייתי יכול להיות חלק גם מהמשחקים הקודמים", אמר מאק. "המאמן מכין אותנו בצורה מצוינת, ואנחנו באים עם תוכנית משחק מסודרת. כל עוד נגיע לזריקות שאנחנו רוצים, זה בסדר, גם אם נחטיא".

שלווין מאק שחקן הפועל ירושלים. ברני ארדוב
בינגו. מאק/ברני ארדוב

מי שעורר לא מעט דאגה בקבוצה המנצחת היה ג'ייקובן בראון, שכמעט התמוטט במהלך הרבע הרביעי. הוא ספג מכה בחזהו, התקשה לנשום ושכב במשך דקות ארוכות ליד הספסל, בשעה שהצוות הרפואי טיפל בו. אחר כך הוא התאושש וחזר לספסל, ובסיום הוכתר ל-MVP עם 22 נקודות ב-22 דקות, שבעה אסיסטים ומדד 35.

"הפציעה של ג'יי.בי הדאיגה אותנו, כמו את כל הקהל, אבל ברגע שהוא סימן לי עם האגודל שהכל בסדר, נרגעתי", סיפר טיישון תומאס, שבעצמו כיכב עם 19 נקודות ב-100 אחוזים מהשדה. "אנחנו מציגים את הכדורסל הכי טוב שלנו כשאנחנו אגרסיבים. יש לנו ביטחון מול כל קבוצה, ואנחנו לא חושבים על מכבי כעל קבוצה גדולה, כי זה יקשה עלינו".

קטש רשם היסטוריה קטנה, כשהפך למאמן שגבר על מכבי תל אביב יותר מכל אחד אחר בהיסטוריה. הניצחון בארנה היה ה-14 שלו בקריירה במסגרות רשמיות, והוא ניפץ את שיאו העתיק של מאמן הפועל תל אביב, שמעון (צ'ינגה) שלח, שעמד מאז 1969 על 13 ניצחונות. קטש הכניע את הצהובים 11 פעמים בליגת העל ופעם אחת בפיינל פור, בפלייאוף ובגביע המדינה (נוסף על שני ניצחונות בגביע ווינר, שלא נכנסו לשקלול בגלל שאלת רשמיותו של המפעל).

עוד בוואלה!

ליגת העל: הפועל ירושלים גברה 87:98 על מכבי תל אביב

לכתבה המלאה
שחקן הפועל ירושלים טיישון תומאס. ברני ארדוב
יש ביטחון מול כל קבוצה. תומאס/ברני ארדוב

ירושלים תשוב לאימונים כבר היום, ומחר תצא ליוון לקראת המשחק השני בסדרת שמינית גמר ליגת האלופות נגד פריסטרי, שייערך ביום רביעי ב-21:30 מאחורי דלתיים סגורות. "לא חגגנו בכלל אחרי הניצחון, כי המשחק החשוב באמת יהיה באתונה", סיכם תומאס.

ארבעה אוהדים, תושבי ירושלים בשנות ה-20 לחייהם, נעצרו אחרי המשחק לחקירה ויובאו היום לדיון בהארכת מעצרם. על פי הודעת משטרת ירושלים, מחוץ לאולם "פרצה קטטה בין אוהדי שתי הקבוצות, שבמהלכה הבחין אחד השוטרים באוהד תוקף אוהד של הקבוצה היריבה והוא נעצר. במהלך פעילות השוטרים להפריד בין הניצים, הותקפו השוטרים על ידי אותם חשודים. שוטר ואוהד שנעצר פונו לקבלת טיפול רפואי".

השתתפו בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן, מאיה הורודניצ'אנו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully