וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: הפועל ירושלים גברה 87:98 על מכבי תל אביב

המארחת ברחה ליתרון דו ספרתי לאחר רבע ראשון מדהים בו קלעה 39 נקודות וקבעה שיא שלילי לצהובים בליגה. ג'ייקובן בראון להט, אמארה ספג שריקות בוז במשחק החזרה לארנה

שחקן הפועל ירושלים שלווין מאק מול שחקן מכבי תל אביב סקוטי ווילבקין. ברני ארדוב
שתי הקבוצות פתחו בסערה, אך מכבי נעלמה. שלווין מאק מול סקוטי ווילבקין/ברני ארדוב

הפועל ירושלים השיגה הערב (ראשון) את אחד מניצחונותיה המרשימים ביותר העונה לאחר גברה באופן משכנע על מכבי תל אביב 87:98 בארנה. המשחק נפתח בסערה כששתי הקבוצות צלפו מכל פינה ברבע ראשון התקפי במיוחד. הפועל ירושלים הייתה פשוט ללא הכרה ברבע הראשון במהלכו דייקה ב-9 מ-10 מעבר לקשת וקלעה 39 נקודות, שהיוו שיא שלילי מבחינת מכבי תל אביב בליגה.

המגמה נמשכה גם ברבע השני, כשג'ייקובן בראון (22) היה האיש של ירושלים עם 18 נקודות ו-7 אסיסטים רק במחצית הראשונה, שהסתיימה ביתרון של 20 הפרש לאדומים. ההפרש המשיך לצמוח, כשדאגה היחידה שנרשמה ביציעים ועל ספסל הפועל ירושלים נבעה ממצבו הבריאותי של ג'ייקובן בראון שנאלץ לרדת לחדר ההלבשה לצורך טיפול, אך חזר למשחק.

לאחר התבוסה בבלגרד רושמת מכבי תל אביב הפסד שני ברציפות, ושלישי העונה להפועל ירושלים בכל המסגרות. אמארה סטודמאייר התקבל בפרחים על ידי בר טימור, אך ספג שריקות בוז מאוהדי הפועל ירושלים בארנה. סקוטי ווילבקין (20) הוליך את קלעי המפסידה שרשמה את הפסד הליגה השני שלה העונה.

קלעו להפועל ירושלים: ג'ייקובן בראון 22 ו-7 אסיסטים, שלווין מאק 20 ו-7 אס', טיישון תומאס 19 ו-6 ריב', סולימאן בריימו 16 ו-8 ריב', ג'יימס פלדין 11, נמרוד לוי ועידן זלמנסון 5 כ"א, בר טימור (24:10) ודניאל רוזנבאום (0:20) שותפו ולא קלעו

קלעו למכבי תל אביב: סקוטי ווילבקין 20, אות'לו האנטר 13 ו-7 ריב', אלייז'ה בריאנט 12, קווינסי אייסי ודני אבדיה 10 כ"א, טיילר דורסי (1 מ-8 מהשדה) 3, אמארה סטודמאייר 2

שחקן הפועל ירושלים סולימאן בריימו מול שחקן מכבי תל אביב קווינסי אייסי. ברני ארדוב
נוק אאוט של ירושלים. בריימו מול אייסי/ברני ארדוב

מהלך המשחק

רבע 1:

המשחק נפתח עם צליפות מעבר לקשת של סקוטי ווילבקין בצד אחד, ושלווין מאק מהצד השני. מכבי תל אביב צלפה מכל פינה, כשהמארחת נכנסה מהר מאוד לעניינים גם היא ואף התעלתה על יריבתה כשפגעה ב-9 מ-10 ניסיונותיה מעבר לקשת ברבע הזה. אפילו עידן זלמנסון הצטרף לחגיגה כששלשה שלו חתמה רבע ראשון מטורף ב-27:39 להפועל ירושלים.

רבע 2:

שלווין מאק תפר שלשה נוספת בעוד ליי אפ של טיישון תומאס העלה את הריצה המקומית ל-4:22. אות'לו האנטר שם סוף ליותר משבע דקות ללא סל שדה של האורחת עם הטבעה, אך מכבי תל אביב נראתה לא מחוברת בדקות אלה. הפועל ירושלים לא עצרה ורצה 0:11 בדקות הסיום של המחצית הראשונה בדרך ל-41:61 מקומי במחצית.

ג'ייקובן בראון שחקן הפועל ירושלים. ברני ארדוב
הופעה ענקית שלו. ג'ייקובן בראון/ברני ארדוב

רבע 3:

מכבי תל אביב הראתה אגרסיביות בדקות הראשונות של הרבע השלישי והורידה את ההפרש ל-14, אך הפועל ירושלים חזרה להפגין דומיננטיות והחזירה את ההפרש לאיזור ה-20-22 נקודות. העניינים מעט התחממו בין קווינסי אייסי לסולימאן בריימו, כשעבירה בלתי ספורטיבית נשרקה לחובתו של שחקן הצהובים. על הפרקט, ירושלים המשיכה לשלוט ללא עוררין. 60:82 לירושלים בסיום הרבע השלישי.

רבע 4:

ההפרש המשיך לגדול ברבע האחרון, כשמעבר לנעשה על הפרקט, קיבלו אוהדי הפועל ירושלים בשורה מרגיעה לאחר שג'ייקובן בראון שירד לטיפול בחדר ההלבשה חזר לספסל הקבוצה ונראה כי הוא בסדר. מכבי תל אביב רצה 6:20 במהלך הרבע וצימקה את ההפרש למינוס 13 בלבד כשתי דקות לסיום, ועודד קטש לא לקח סיכונים מיותרים וביקש פסק זמן. 87:98 להפועל ירושלים בסיום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully