וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברו של גדי קינדה בקנזס סיטי: "הוא השחקן האהוב עלי ב-MLS"

ג'וני ראסל החמיא לקשר הישראלי, שזכה לכתבה באתר הרשמי של הליגה: "לא היה קל, אבל אני שמח שקיבלתי את ההחלטה להגיע לכאן"

שחקני קנזס סיטי, גדי קינדה, לואיס מרטינס. GettyImages
כובש, ולא רק שערים. קינדה/GettyImages

ספק אם גם בחלומותיו הוורודים ביותר, יכול היה גדי קינדה לדמיין הופעת בכורה כל כך מוצלחת ב-MLS. הקשר הישראלי כבש שער נפלא במשחק הבכורה שלו בקנזס סיטי, וסייע לקבוצתו החדשה לנצח 1:3 את ונקובר. היום (שישי) אפילו זכה לכתבת פרופיל באתר הרשמי של הליגה, ובה סיפר: "כבר כבשתי שערים יפים יותר, אבל זה היה שער חשוב. אני שמח מהמשחק הראשון שלי ומקווה שזה ימשיך כך".

קינדה, שנבחר לנבחרת המחזור, סיפר על המעבר הדרמטי מבית"ר ירושלים לארצות הברית: "לא חששתי, אבל חשבתי על זה הרבה כי לא קל לעזוב את הכל ולהגיע לכאן. אני שמח שקיבלתי את ההחלטה הזאת ושמח ממה שראיתי כאן, החבר'ה האלה מדהימים".

למחמאות הגדולות ביותר זכה קינדה מחברו לקבוצה מאט בסלר: "הרושם הראשוני הוא שאתה מסתכל על שחקן בגודל שלו ותוהה, 'איך לעזאזל מישהו כזה ישרוד על כר הדשא?' בעיקר ב-MLS, זו ליגה כל כך פיזית. מהר מאוד הבנו שהוא יהיה בסדר גמור, בזכות יכולתו עם הכדור. לקח מעט מאוד זמן להבחין בכישורים שלו. שינויי הקצב, היכולת שלו לכדרר בשטחים צפופים, הדברים הללו הרשימו אותי תיכף ומיד. יכולה להיות מסירה פשוטה, ולפתע הוא עושה משהו מטורף, עובר את השומר שלו ויוצא למתפרצת. ואז פתאום יש לך מצב הבקעה, ממסירה פשוטה שנתת לו".

קינדה עונה על שאלות האוהדים

חלוץ קנזס סיטי ג'וני ראסל הגדיל ואמר: "הוא השחקן האהוב עלי ב-MLS כרגע. באמת, זה מלהיב לראות אותו משחק ומתאמן. אולי לא כולם ראו את השער שלו עדיין, אבל אני משוכנע שהוא הולך להיות שחקן אהוב מאוד על ידי האוהדים".

  • עוד באותו נושא:
  • גדי קינדה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully