וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם ג'ייסון קיד ודירק נוביצקי נותרו מאחור: הלילה הגדול של לוקה דונצ'יץ'

ילד הפלא הפך לשיאן הטריפל דאבלים של המאבריקס ועבר גם את מג'יק ואוסקר רוברטסון. יאניס מפרגן ללברון: "סולל את הדרך עבור רבים"

צילום מסך

לוקה דונצ'יץ' ממשיך לנפץ כל שיא אפשרי. ילד הפלא של דאלאס הפך הלילה (בין רביעי לחמישי) לשיאן הטריפל דאבלים של המאבריקס, עם 22 כאלו ב-122 משחקים בלבד. הוא עבר את ג'ייסון קיד שהחזיק עד אתמול בשיא, אחרי שרשם 21 טריפל דאבלים עבור דאלאס ב-500 משחקים.

אם זה לא מספיק, הסלובני, שרשם טריפל דאבל של 30 נקודות, 17 ריבאונדים ו-10 אסיסטים בניצחון על ניו אורלינס לאחר הארכה, רשם את משחקו ה-16 העונה עם לפחות 30 נקודות ו-10 ריבאונדים - יותר מכל שחקן אחר בתולדות המועדון (השיא של דירק נוביצקי עמד על 15 משחקים כאלו בעונה בודדת).

רוצים עוד? דונצ'יץ', שלאחר המשחק פגש את שחקן הכנף של ריאל מדריד אדן הזאר, הפך לשחקן הכי צעיר אי פעם עם לפחות 30 נקודות, 15 ריבאונדים ו-10 אסיסטים במשחק אחד, והוא הצטרף למג'יק ג'ונסון ולאוסקר רוברטון כשחקנים היחידים שעשו זאת לפני גיל 22.

בנוסף, הגארד וקריסטאפס פורזינגיס הפכו לצמד הרביעי בתולדות דאלאס עם לפחות 30 נקודות ו-10 ריבאונדים לכל אחד מהם במשחק אחד. הקדימו אותם נוביצקי וג'וש הווארד ב-2008, נוביצקי ומייקל פינלי ב-2002 וג'ורג' מקלאוד וג'ייסון קיד ב-1996. אגב פורזינגיס, הוא הפך לשחקן הראשון מאז שאקיל אוניל בשנת 2000 עם שני משחקים רצופים של לפחות 30 נקודות, 10 ריבאונדים וחמש חסימות.

אלא שלא הכול ורוד עבור דונצ'יץ', שנפגע באצבעו, פציעה ממנה סבל בעבר, במהלך ההתמודדות. מיד לאחר המשחק הוא נבדק ועל פי הדיווחים בארצות הברית הוא לא סובל משבר. "זה כואב, אבל אני חייב להתמודד עם זה", אמר דונצ'יץ'. "סביר להניח שאקבל מכות בכל משחק, אז אני פשוט צריך להתמודד עם זה". גם זאיון וויליאמסון, ששיחק נגד הסלובני, התקשה להישאר אדיש ליכולתו: "הוא פשוט שחקן נהדר".

עוד בוואלה!

טריפל דאבל אדיר לדונצ'יץ' בניצחון דאלאס, גם מילווקי ניצחה, שיא שלשות למיאמי

לכתבה המלאה
שחקן מילווקי באקס יאניס אנטטקומפו. GettyImages
מפרגן. יאניס/GettyImages

* ברחבי הליגה עוסקים בהרחבה בימים האחרונים בקרב בין יאניס אנטטקומפו ללברון ג'יימס על תואר ה-MVP. נכון לעכשיו נראים השניים כמועמדים העיקריים לזכות בתואר היוקרתי מכולם, רגע לפני שמילווקי פוגשת את לוס אנג'לס לייקרס. "לברון מדהים", פרגן היווני. "הוא בן 35 והוא עדיין משחק ברמות הכי גבוהות. מבחינתי הוא סולל את הדרך עבורנו ולעוד רבים. הרבה פעמים אנחנו חושבים לעצמנו שנפרוש בגיל 35, אבל אז כשאנחנו רואים אותו משחק, זה גורם לנו לרצות להגיע לשם גם. בגיל הזה הוא עדיין אחד משלושת השחקנים הטובים בעולם".

"אני צריך לשמור על הגוף שלי ולאכול בצורה נכונה אם אני רוצה לשחק גם בגיל הזה", הוסיף יאניס. "אני מקווה שאוכל לעקוב אחר הדרך שלברון סלל. המשחק מול לברון והלייקרס יהיה קשה מאוד, אנחנו מודעים לכך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully