וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטיב קר: "יש סיכוי שסטפן קרי ישחק כבר במשחק הקרוב מול טורונטו"

כוכב גולדן סטייט בדרך חזרה לפרקט אחרי היעדרות ארוכה? מאמנו טען שקרי עשוי ליטול חלק במשחק שייערך בלילה שבין חמישי לשישי. לברון: "אנתוני דייויס? זה יותר ממה שציפיתי". ברוקלין הודיעה: אירווינג סיים את העונה

צילום מסך

בווידאו: קווין דוראנט מחמם את הידית

"AD פשוט השתולל, היה כיף לראות את זה". אחרי עוד משחק אדיר של חברו לקבוצה אנתוני דייויס, לברון ג'יימס שוב התקשה למצוא מילים כדי לפרגן לפורוורד, שהצטיין בניצחון של לוס אנג'לס לייקרס הלילה (בין שלישי לרביעי) 107:120 על פילדלפיה עם 37 נקודות, 13 ריבאונדים, שני אסיסטים, ארבע חטיפות ושתי חסימות.

"זה כל מה שציפיתי לו מאנתוני ואפילו יותר", הוסיף לברון. "זו בדיוק הסיבה שרציתי שהוא יצטרף אליי בלייקרס - כשיש הזדמנות לחטוף כישרון כל כך גדול אסור להסס. עשינו כל מה שצריך כדי להחתים אותו כאן. תמיד ידעתי כמה הוא טוב, הוא קלע 50 נקודות במשחק אולסטאר למען השם. בניו אורלינס הוא עשה ככל העולה על רוחו, ועוד בגודל כזה. אני לא מכיר הרבה שחקנים כל כך גדולים עם יכולות כאלו".

"אני חושב שעד עתה קיבלתם רק טעימה קטנה מאנתוני", אמר המאמן פרנק ווגל. "אם שואלים אותי, כשנגיע לפלייאוף, אז באמת תראו מה הוא שווה".

שחקן גולדן סטייט ווריירס סטפן קרי. GettyImages
בקרוב על הפרקט, גם במשחקים. קרי/GettyImages

* אוהדי גולדן סטייט כבר היו בטוחים שהם מקבלים בחזרה את הכוכב הכי גדול שלהם סטפן קרי, שנעדר בשל פציעה ארוכה. אלא שהקאמבק של קרי התעכב מעט, ונראה שהוא קרוב מתמיד לחזרה לפרקט. "שמעתי שהאימונים שלו בסנטה קרוז היו מצוינים וזה משמח אותי. הפן הפיזי היה הדבר החשוב ביותר עבורו - לרוץ, לקפוץ, לכדרר, לחטוף מכות. לא דיברנו עדיין, אבל הבנתי מהצוות המקצועי שהכול הלך בצורה חלקה. בהחלט יש סיכוי שהוא יקח חלק כבר במשחק הקרוב (בלילה שבין חמישי לשישי מול טורונטו)".

קיירי אירווינג, ברוקלין נטס פצוע. AP
יחזור בעונה הבאה. אירווינג/AP

* זה היה די ברור שכוכב ברוקלין נטס, קיירי אירווינג, לא ישוב עוד לפרקט העונה, אך הלילה זה הפך לרשמי, אחרי שברוקלין הודיעה רשמית שהגארד עבר ניתוח בכתפו וייעדר מהמשך העונה. ב-20 משחקים שבהם שותף העונה במדי הנטס, קלע אירווינג 27.4 נקודות בממוצע למשחק, 6.4 אסיסטים, 5.2 ריבאונדים ו-1.4 חטיפות ב-32.9 דקות. במהלך העונה הוא קלע 30 נקודות או יותר בשבעה מקרים ובשני משחקים אף קלע לפחות 50 נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully