וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלילה שבו מיאמי הראתה לליגה: ככה מתסכלים את יאניס אנטטוקומפו

מיאמי שוב עצרה את מילווקי וכוכבה היווני על שיאים שליליים, אדבאיו מסביר: המפתח הוא בהתקפות המעבר. אנטטוקומפו מודה: לפלייאוף זה עלול שלא להספיק

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

באם אדבאיו עצר את יאניס אנטטוקומפו. הכוכב הגדול של מילווקי רשם שיא שלילי עונתי של 13 נקודות, עם רק 6 מ-18 מהשדה (33 אחוז, המשחק השני הכי חלש שלו העונה מהשדה), והבאקס הפסידו בפעם השנייה העונה למיאמי, 105:89. מול השמירה של אדבאיו, אנטטוקומפו היה רק 1 מ-10 מהשדה, כולל 0 מ-7 בזריקות שהן contested (מאותגרות על ידי השומר).

אדבאיו נהנה מהאתגר הגדול של שמירה על ה-MVP, במשחק בו הכוכב של מיאמי גם תרם 14 נקודות, 13 ריבאונדים, 5 אסיסטים ו-3 חסימות. "במקצוע הזה אתה רוצה שהמאמנים ייתנו לך עוד משימות", אמר אדבאיו, "זה היה האתגר שלי. לעלות למגרש ולשמור על השחקן הכי טוב ולעשות עבודה טובה בשני צדי המגרש. זה עבד די טוב עבורי, עכשיו צריך להמשיך את זה".

יאניס אנטטוקומפו, מילווקי באקס. GettyImages
אחוזים רעים, עוד הפסד. יאניס/GettyImages
יאניס אנטטוקומפו, מילווקי באקס מול מיאמי היט. GettyImages
מאמץ קבוצתי. מיאמי מול ה-MVP/GettyImages

הלילה הייתה בסך הכל הפעם השנייה העונה שבה יאניס לא משיג אף נקודה בהתקפות מעבר, אחד מהכלים הכי יעילים בארסנל שלו. אדבאיו אמר ש"אנטטוקומפו יעיל מאוד כשהוא רץ לעברך בכל הכוח. אני מרגיש שהיום עשינו עבודה טובה בעצירה שלו בהתקפות מעבר. אני חושב שמשם הוא נכנס לקצב של המשחק, ואני מודה לחברים שלי לקבוצה שלא השאירו אותי איתו לאחד על אחד".

ואם יאניס לא במיטבו, מילווקי מתקשה. הלילה היא קלעה משחק שני ברציפות פחות מ-100 נקודות, דבר שלא קרה לה מאז מרץ 2018, לפני שנתיים. אבל אנטטוקומפו עצמו לא נבהל. "לפעמים אתה מנצח, ולפעמים אתה מפסיד, זה לא שחשבנו שנסיים את העונה ב-0:82", אמר היווני, "מיאמי קבוצה נהדרת. הם עלו ושיחקו חזק מאוד הלילה, ואנחנו ללא ספק נפגוש אותם שוב בעתיד, ונהיה חייבים לשחק טוב יותר וחזק יותר". אגב, באיזשהו שלב במשחק אנטטוקומפו נראה עצבני ומתוסכל, כשדחף בצורה די אלימה את גוראן דראגיץ' מאחור ושלח אותו לפרקט, אחרי שהסלובני פגע בשחקן מילווקי ג'ורג' היל.

הבאקס פגשו העונה לפחות פעמיים 21 מ-29 היריבות שלה בליגה, ומיאמי (22:39) היא בינתיים הקבוצה היחידה בליגה שניצחה פעמיים העונה את הבאקס (9:52). הן ייפגשו שוב ב-16 במרץ בפעם השלישית והאחרונה בעונה הרגילה.

עוד בוואלה!

לברון ג'יימס עונה למבקרים בחריפות: "הם יכולים לנשק לי את התחת"

לכתבה המלאה
יאניס אנטטוקומפו, מילווקי באקס מול מיאמי היט. GettyImages
"מודה לחברים שלי לקבוצה שלא השאירו אותי איתו לאחד על אחד"/GettyImages
ג'ימי באטלר מיאמי היט מול יאניס אנטטוקומפו מילווקי באקס. רויטרס
ג'ימי, תיזהר לא לשמור קרוב מדי/רויטרס

מאמן מיאמי אריק ספולסטרה אמר ש"אני לא טוען שאנחנו יכולים לעשות את זה בכל לילה ובעזרת מאמץ הגנתי להשאיר את היריבה על פחות מ-90 נקודות, אבל אנחנו לפחות חייבים לנסות להיות יותר עקביים".

"ככה אנחנו רוצים לשחק כל הזמן", אמר ג'ימי באטלר, שקלע 18 נקודות מול הקבוצה עם המאזן הטוב בליגה, "לצערנו אנחנו לא עושים את זה, אבל ככה אנחנו יכולים להיראות. אני אוהב את הדרך שבה שיחקנו. כולם חלקו בכדור, כולם שמרו, תקשרנו טוב. נהנינו. חייכנו. אנחנו קשוחים".

כרגע מילווקי הראשונה במזרח יכולה לפגוש את מיאמי בפלייאוף רק בחצי גמר המזרח. "אם נשחק מולם בפלייאוף, שזה עוד חודש וחצי מעכשיו, אנחנו חייבים להיות מוכנים", אמר אנטטוקומפו. אדבאיו מודה: "אנחנו יכולים להתמודד מול הטובים ביותר. ולא רק הבאקס. אנחנו מוכנים להתמודד עם הטובים ביותר".

* ניו יורק ניקס נאלצה להכחיש הלילה דיווחים לפיהם נאסרה כניסתו של ספייק לי למדיסון סקוור גארדן. ברשתות החברתיות פורסם סרטון שבו נשמע האוהד המפורסם של הקבוצה מתעמת עם מאבטחים וצועק עליהם, כשהם לכאורה מונעים ממנו להיכנס לאולם. עם זאת, אחרי הסערה ברשת, המועדון הבהיר שבמאי הקולנוע, האוהד הוותיק והכי מפורסם של הניקס, רק ניסה להיכנס לאולם מהכניסה הלא נכונה ומדובר רק באי הבנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully